י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המספרים מוכיחים

זוהי קופת החולים המשתלמת ביותר

משלמים פחות מקבלים יותר: כל מה שאתם צריכים לדעת על הביטוח המשלים של 'לאומית שירותי בריאות' – הזול והמשתלם ביותר ביחס לכל קופות החולים

זוהי קופת החולים המשתלמת ביותר
קופת חולים צילום: pixsabay

בעקבות החלטת משרד הבריאות על הפחתת תעריפי הביטוח המשלים לקופות החולים, הלכנו ובדקנו את העלויות למשפחה עם ובלי ילדים. בכל פרמטר שנבדק נמצא, ש'לאומית' היא הזולה ביותר.

אם ניקח למשל זוג צעיר בני 22 בלי ילדים, אשר בוחרים להיות חברים ברובד הגבוה של הביטוח המשלים הפרמייה החודשית ב'לאומית' תהיה 57.12 שקלים בלבד, לעומת עלות בקופות אחרות שבהן העלות   לבני הזוג הינה  120 שקלים ומעלה. לאחר שנולדים ילדים, פערי המחירים עולים, והביטוח המשלים הופך בקופות האחרות לנטל כלכלי כבד. אז שהמספרים ברורים, והפערים גדולים כל כך, הבחירה קלה ופשוטה.

לאומית מעניקה למבוטח את סל השירותים המקצועי ביותר והמשתלם ביותר.

הביטוח המשלים "לאומית זהב" כולל בין היתר: ייעוץ  רופאים מומחים , ניתוחים פרטיים, תרופות ושירותים שאינם נכללים בסל הבריאות, סל מורחב של טיפולים ושירותים בתחומי רפואת האם, טיפולי שיניים במרפאות שיניים פרטיות [ל"לאומית זהב" הסכמים עם כ- 280 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ, ואין צורך להמתין חודשים ארוכים לתורים], שירותי אופטיקה מקצועיים בפריסה ארצית של 70 חנויות שנמצאות בהסדר עם 'לאומית', השתתפות גבוהה בהסרת משקפיים בלייזר, טיפולי התפתחות הילד עד גיל 15, טיפולי רפואה משולבת: הומיאופתיה, כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, פלדנקרייז, דיקור סיני, טווינא, שיאצו, ועוד ועוד.

לוגו קופ"ח לאומית - קרדיט: יח"צ

מבוטחות לעתים חוששות לעזוב את קופת החולים הקודמת מסיבות שונות – אבל מעבר לקופת חולים לאומית עבור אישה הרה שכבר מיצתה בקופת החולים שלה חלק מסל ההיריון, הוא מהלך משתלם. זאת, משום שמבחינת קופת חולים לאומית, המבוטחת פותחת אצלה דף חדש ומקבלת את כל סל ההיריון במלואו, גם אם בעבר היא הייתה מבוטחת של מכבי או של כללית וכבר מיצתה שם את סל ההיריון.

ניסים אלון מנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות': "ההחלטה האסטרטגית שלנו לשמר את המחיר המוזל של הביטוח המשלים, נובעת בראש ובראשונה מתפיסת העולם שהלקוחות הם לא משאבה של כסף ואם אנחנו מסוגלים לספק את סל השירותים המלא באופן מקצועי במחיר נמוך אין סיבה שלא נעשה זאת. שירותי רפואה אמורים להיות מונגשים לכל ובעלות נמוכה".

כמה כסף תשלמו בכל אחת מהקופות?

 

 

 

בריאות לאומית קופת חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד