ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

בכפר חב"ד נחנכה נקודת הזנקת כיבוי אש

כבאית נחנכה בכפר חב"ד במעמד ראשי הכפר וכיבוי האש • עשרות מתנדבים מהכפר יצטרפו לכבאים ויסייעו בכיבוי השריפות ואירועי החירום

ראשי כפר חב"ד, אנשי כבאות והצלה, והמתנדבים החדשים. צילום: שמוליק סופר
ראשי כפר חב"ד, אנשי כבאות והצלה, והמתנדבים החדשים. צילום: שמוליק סופר

בטקס מרשים ובמעמד אישי ציבור נחנכה בכפר חב"ד כבאית שתשמש לכיבוי השריפות בכפר וסביבותיו.

קדמה להבאת הכבאית פגישה בין יו"ר כפר חב"ד, בנימין ליפשיץ, למפקד שרותי הכבאות וההצלה במרחב איילון, טפסר מאיר הראל, בה הוחלט על הבאת הכבאית לכפר, מה שישפר את זמני התגובה של כוחות הכבאות וההצלה בעת אירוע חירום.

בפגישה בין יו"ר הכפר למפקד כבאות באיגוד איילון אף הוחלט על הקמת יחידת מתנדבים שתשרת את כפר חב"ד וסביבותיו. במשך שלושה חודשים הוכשרו המתנדבים בקורסי הכבאות וההצלה ואף ערכו אימונים ותרגולות, ובסיומם הוכרו רשמית כמתנדבים שירותי הכבאות וההצלה.

ביום חמישי ט' שבט ניתן היה לברך על המוגמר בטקס שהתקיים בכפר חב"ד, בו השתתפו ראש המועצה האיזורית עמק לוד, מנשה משה, סגן ראש המועצה ויו"ר כפר חב"ד בנימין ליפשיץ, מפקד שירותי הכבאות וההצלה איגוד איילון טפסר מאיר הראל, מפקד היחידה בכפר חב"ד ואחראי השמירה יואל בלניצקי, לצד כבאים והמתנדבים החדשים.

במהלך הטקס התבשרו הנוכחים אף על חנוכת חדר ביטחון שישמש את תושבי הכפר, ויהווה מחסה לנוס אליו בעת חירום.

אנשי הכפר הודו לאנשי הכבאות וההצלה על שנרתמו לסייע לתושבים בהבאת הכבאית שצפויה לשפר את מהירות התגובה באופן מהותי. אנשי הכבאות וההצלה מצידם לא חסכו בתשבחות לראשי הנהלת כפר חב"ד, ובראשם ליואל בלניצקי שיזם את הפרויקט, ומפקד עליו בפועל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד