י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אל על מתכוונת להגדיל מספר טיסותיה להונגריה

זאת עקב קריסת חברת התעופה מאלב ההונגרית; ישראייר נערכת אף היא להרחיב פעילותה בקו הטיסות מישראל לבודפשט

  • י"ב שבט התשע"ב
חרדים בנתב"ג
חרדים בנתב"ג



חברת אל על מתכוונת להגדיל את מספר טיסותיה השבועי מישראל להונגריה, עקב קריסתה של חברת התעופה ההונגרית מאלב. "הוגדלו כשמונה סבבים בשבועיים הקרובים; החברה לומדת אפשרות להרחבת הפעילות מעבר לכך. מחיר כרטיסי הטיסה נגזרים מההיצע הראשוני", אמרו היום (א') בחברת אל על, בתשובה ל-TheMarker.

קבוצת ישראייר מאי.די.בי תעופה ותיירות, נערכת אף היא להרחיב פעילותה בקו הטיסות מישראל לבודפשט.

לדברי סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר, דורי שושן, "בודפשט הינה יעד מרכזי בפעילות חברת נתור יוניטל ולכן התארגנו באופן מיידי עם פיתרון מצוין לנופש הישראלי. אנחנו רואים את טובת הלקוח לנגד עינינו ולכן בנינו באופן מיידי חבילות נופש אטרקטיביות במיוחד שיתאימו ללקוח הישראלי". לדבריו, על אף הפסקת טיסות חברת מאלב בעולם ועמה הפסקת פעילות 7 הטיסות השבועיות שהפעילה בקו בודפשט נתב"ג, חברת נתור יוניטל הודיעה כי החל מיום א' הקרוב ה-12 בפברואר, תופעלנה טיסות TRAVEL SERVICE שלוש פעמים בשבוע לבודפשט בימים: ראשון, שלישי ושישי.

"הטיסה מותאמות במיוחד ללוח הזמנים של הלקוח הישראלי וימריאו מישראל בשעות הבוקר המוקדמות ומבודפשט ימריאו בשעות הערב המאוחרות, מה שיאפשר שהייה של יום נוסף בבודפשט. על בסיס טיסות אלו נבנו חבילות נופש משתלמות במיוחד החל מ-499 דולר לאדם, כולל העברות למלון. מחירי טיסות בלבד החל מ-399 דולר; ב-8 למארס תוסיף החברה טיסה ביום חמישי ולקראת עונת התיירות תתווספנה שתי טיסות נוספות, סה"כ תפעיל החברה 6 טיסות שבועיות בעונת השיא".

סמנכ"לית השיווק של חברת הדקה ה-90, דנה לביא, אמרה ל-TheMarker כי "הפעלנו בנוהל רגיל חדר מצב הפועל 24 שעות ביממה, ממנו יוצרים קשר עם לקוחות השוהים ביעדים השונים, כדי לעדכנם ולהנחותם כיצד יש לפעול. כמו כן אנחנו מאתרים לקוחות אשר מועד יציאתם מהארץ טרם הגיע ומסדירים להם טיסות חליפיות".

דוד פתאל הודיע הערב כי הישראלים שנתקעו בבודפשט יוכלו להתארח במלונותיו תמורת 25 יורו ללילה במקום 60 עד שתימצא להם טיסה חלופית ארצה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד