א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

דיווח: אפל עובדת על פיתוח iTV; תשלב בו את סירי

עוד ייעשה שימוש בטכנולוגיה המופעלת באמצעות מחוות ידיים • שתי חברות התקשורת הגדולות בקנדה מחזיקות בדגמי אב טיפוס של הטלוויזיה האינטראקטיבית של אפל

טים קוק. צילום: ap
טים קוק. צילום: ap

עדיין לא ידוע מתי אפל תשיק את מיזם הטלוויזיה שלה, iTV, אך פרטים ראשוניים לגבי הפרויקט מתחילים להיחשף.

העיתון "גלוב אנד מייל" דיווח כי שתי חברות התקשורת הגדולות בקנדה, רוג'רס ובל קנדה אנטרפרייזז מחזיקות בדגמי אב טיפוס של הטלוויזיה האינטראקטיבית של אפל במעבדותיהן, ומנהלות מגעים עם ענקית הטכנולוגיה לגבי שותפות בפרויקט.

הדיווח, אשר התבסס על מקורות מקורבים לחברות, טוען כי ב-iTV תשולב סירי, אפליקציית הפקודות הקוליות של אפל, וכי ניתן יהיה לשלוט על המערכת גם באמצעות מחוות ידיים ומקלדת וירטואלית. בטלוויזיה יוכלו המשתמשים לגלוש באינטרנט, לבצע שיחות וידיאו ולהשתמש ברשתות החברתיות כמו טוויטר ופייסבוק. בנוסף, מקלט הטלוויזיה של אפל יוכל לשמש גם כקונסולת משחקים, לפי הערכה של אנליסט ג'פריס פיטר מיסק.

ג'ין מונסטר, אנליסט פייפר ג'פרי, דיווח בחודש שעבר כי אפל מפתחת דגמי אב טיפוס לטלוויזיה. מונסטר אמר כי שוחח עם מקורות בשרשרת האספקה של אפל ועם "ספקית גדולה של רכיבים לטלוויזיות", אשר אמרו כי אפל בהחלט שוקדת על פיתוח טלוויזיה.

מבחינת התוכן, אמר מונסטר כי אפל עשויה לשתף פעולה עם שירותי תכנים בתשלום כמו נטפליקס והולו. הוא צופה כי אם אפל תשיק השנה את הטלוויזיה, היא עשויה למכור 1.4 מיליון יחידות. עם זאת, בשיחת הוועידה שנערכה בחודש שעבר לאחר פרסום דו"חות אפל, אמר מנכ"ל החברה טים קוק למונסטר כי אין לו על מה להצהיר בתחום הטלוויזיות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד