י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הנתונים מוכיחים

הציבור החרדי בוחר ב'לאומית שירותי בריאות' - ובגדול

'לאומית שירותי בריאות' סוגרת את שנת 2018 עם נתוני צמיחה מדהימים במגזר החרדי • ע"פ נתונים רשמיים שמתפרסמים בדו"ח המוסד לביטוח לאומי, 'לאומית' מובילה בשיעורי ההצטרפות בכל הריכוזים החרדים • הנתונים המדהימים והסיבות – בפנים

הציבור החרדי בוחר ב'לאומית שירותי בריאות' - ובגדול
לאומית צילום: יעקב לדרמן

שנת 2018 הסתיימה וכרגיל כל קופות החולים מתפנות לסכם את המספרים של המצטרפים החדשים במהלך השנה. מטבע הדברים הנתונים הם מורכבים מאוד ומתפרסים על אינספור קטגוריות ומדדים, מה שמאפשר לכלל הקופות להבליט את ההישגים שהן רשמו בשנה החולפת.

אך בסופו של דבר, הצרכן החרדי הוא צרכן חכם ויודע להבחין בין נתונים הנוגעים אליו לנתונים כללים. וכשאנחנו מדברים על "נתונים שנוגעים אליו" אנחנו מתכוונים למגמות והתנודות כפי שאלו נרשמו בציבור החרדי.

והנתונים הללו – המבוססים על דו"ח רשמי של הביטוח הלאומי - הם חסרי תקדים, דרמטיים וחד משמעיים!

במהלך השנה החולפת כבשה 'לאומית' את המקום הראשון בכמות המצטרפים אליה – בכל הריכוזים החרדים.

נחזור שוב: 'לאומית' במקום הראשון במספר החרדים שהצטרפו אליה בשנה החולפת.

הנתון הזה חזר על עצמו בערים: ביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד, צפת, עמנואל ובית שמש. גם בבני ברק, לאומית כובשת את המקום השני בפער ניכר מהמתחרות שאחריה.

כשמשכללים את נתוני הערים הללו, מקבלים את המספרים הבאים: ל'לאומית שירותי בריאות' הצטרפו בשנה החולפת 3904 לקוחות חדשים. לעומת זאת, המתחרות רשמו ירידה במספר הלקוחות, ע"פ הסדר הבא: 'מכבי' – 591 עזיבות. מאוחדת – 1728 עזיבות. כללית – 1587.

קוצרים את פירות ההשקעה

הנתונים הללו, שמביאים למעשה את המשך מגמת הצמיחה והתנופה של 'לאומית' בכל המישורים, הם פרי של מדיניות משולבת של 'לאומית שירותי בריאות' ששמה את טובת הלקוחות מעל לכל שיקול אחר.

המדיניות הזו מתבססת על 4 יסודות: יחס אישי, התאמה, מקצועיות וכדאיות.

יחס אישי

המרכזים הרפואיים של 'לאומית שירותי בריאות', כמו גם השירותים האחרים שלה, מתאפיינים ביחס אישי והקשבה מרבית. לקוחות 'לאומית' לא מכירים מענה מזלזל, דחיינות וזלזול. כל בקשה מטופלת מיד, כל פניה מקבלת מענה יעיל וישיר.

היחס המדובר בא לידי ביטוי בכל המשאלים הנערכים בנושא שביעות הרצון של הלקוחות, שמביעים פעם אחר פעם שביעות רצון מקסימלית מהשירות אותו הם מקבלים.

התאמה

'לאומית שירותי בריאות' היא המתאימה ביותר לציבור החרדי מבחינת ההתנהלות במרכזים הרפואיים, המדיניות הכללית של 'לאומית' ועוד.

ההתאמה הזאת מתקיימת לא רק במרכזים הרפואיים בריכוזים החרדים, אלא בכל המרכזים של 'לאומית'.

לקוח חרדי יודע שב'לאומית' הוא לא ייאלץ להתמודד עם אף קונפליקט שיאתגר את אורח חייו החרדי והשמירה על כל גדרי ודקדוקי ההלכה.

כדי לוודא ולחזק את ההתאמה הזאת, פועלים ב'לאומית' מנהלי קשרי קהילה שתפקידם להיות שם עבור הלקוח החרדי בכל צומת והתלבטות – בין אם מדובר בעניין מקצועי ובין אם מדובר בעניין פרוצדורלי.

מנהלי קשרי הקהילה של 'לאומית' מתבלטים במענה המהיר והיעיל, ובנכונות לסייע ולעזור בכל רגע ללקוחות. מבחינת 'לאומית', ששמה את הלקוח החרדי במרכז, אך טבעי הוא שהדגש המרבי יינתן על מי שדואגים לבצע את ההתאמה הזאת בשטח.

זווית נוספת של התאמה לציבור החרדי ניתן למצוא בערבי קידום הבריאות שיוזמת ומפיקה 'לאומית שירותי בריאות' בכל הריכוזים החרדים. מדובר על אירועים ייחודיים שמשלבים הקניית מידע רפואי חיוני, לצד שיח פתוח עם נציגי 'לאומית' ותכנית אמנותית בעולם הבריאות.

הערבים הללו, כמו גם פעילויות קהילתיות נוספות עליהן חתומה 'לאומית', הם ייחודיים ואהובים על הציבור החרדי, ומהווים כאמור נדבך נוסף בנוכחות ובשיח החיובי על 'לאומית' ברחוב החרדי.

מקצועיות

המהפכה המקצועית של 'לאומית שירותי בריאות' היא דבר שקשה להכביר עליו במילים. היקף המרכזים הרפואיים, הנגישות שלהם, היצע השירותים והמומחים השונים – נמצא בצמיחה מתמדת ומספק מענה הרמטי לכל צורך רפואי. לקוחות 'לאומית' מתבשרים כל העת על מרכזים חדשים שנפתחים, מומחים שמתווספים למצבת כוח האדם, שירותים ייחודיים ועוד.

כדאיות

פתחנו בנתונים ונסיים בהם.

בנוסף להתאמה, השירות והמקצועיות, לקוחות 'לאומית' משלמים את המחיר הכי זול ביחס לשאר המתחרות. ולא מדובר על הפרש זעום, אלא על פער ניכר. למעשה, בהצטרפות ל'לאומית' יכולה משפחה חרדית ממוצעת לחסוך מאות עד אלפי שקלים מידי שנה.

אם ניקח למשל זוג צעיר בני 22 בלי ילדים, אשר בוחרים להיות חברים ברובד הגבוה של הביטוח המשלים הפרמיה החודשית ב'לאומית' תהיה 57.12 שקלים בלבד, לעומת עלות בקופות אחרות שבהן העלות לבני הזוג הינה 120 שקלים ומעלה. לאחר שנולדים ילדים, פערי המחירים עולים, והביטוח המשלים הופך בקופות האחרות לנטל כלכלי כבד. אז שהמספרים ברורים, והפערים גדולים כל כך, הבחירה קלה ופשוטה.

לאומית מעניקה למבוטח את סל השירותים המקצועי ביותר והמשתלם ביותר. הביטוח המשלים  "לאומית זהב" כולל בין היתר: ייעוץ  רופאים מומחים , ניתוחים פרטיים, תרופות ושירותים שאינם נכללים בסל הבריאות, סל מורחב של טיפולים ושירותים בתחומי רפואת האם, טיפולי שיניים במרפאות שיניים פרטיות [ל'לאומית זהב' הסכמים עם כ- 280 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ, ואין צורך להמתין חודשים ארוכים לתורים], שירותי אופטיקה מקצועיים בפריסה ארצית של 70 חנויות שנמצאות בהסדר עם 'לאומית', השתתפות גבוהה בהסרת משקפיים בלייזר, טיפולי התפתחות הילד עד גיל 15 , טיפולי רפואה משולבת: הומיאופתיה, כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, פלדנקרייז, דיקור סיני, טווינא, שיאצו, ועוד.

ניסים אלון מנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות' בירך על התוצאות המרשימות והדגיש כי : "ההחלטה האסטרטגית שלנו לשמר את המחיר המוזל של הביטוח המשלים, נובעת בראש ובראשונה מכך שאנו תמיד רואים את הלקוח במרכז העשיה ונעשה הכל על מנת לבוא לקראתו. ואכן הוכחנו שאנו מסוגלים לספק את סל השירותים המלא באופן מקצועי ובמחיר נמוך".

 

לאומית בריאות מצטרפים 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד