י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי התבוסה בפריימריז

"ביבי לא רצה את סער במקום ראשון והצליח"

למרות העובדה שגדעון סער התברג לחמישייה הפותחת ברשימת הליכוד, חרף המתקפה החריפה שהשמיע נגדו ראש הממשלה, מקורבי נתניהו משדרים שביעות רצון וטוענים כי האחרון מרוצה מהתוצאות המסתמנות של הפריימריז • לטענתם, רה"מ ביקש להרחיקו מהמקום הראשון בלבד

"ביבי לא רצה את סער במקום ראשון והצליח"
ראש הממשלה נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון

לאחר שהצליח להגיע לחמישייה הפותחת, למרות ניסיון החיסול הפוליטי מצידו של נתניהו, מקורביו של ראש הממשלה מתייחסים לניצחון של השר לשעבר גדעון סער, שהצליח להשתלב חזרה בפתח רשימת הליכוד ואומרים כי נתניהו הצליח במטרה שהציב.

"ראש הממשלה נתניהו מאוד מרוצה מהתוצאות המסתמנות של הפריימריז", אומרים היום מקורביו כשלטענתם, "ראש הממשלה נתניהו הגדיר שלושה יעדים והצליח בהם".

מקורבי ראש הממשלה מציינים כי היעדים של נתניהו היו "רשימה חזקה ואיכותית", "שגדעון סער לא יעמוד בראש הרשימה" ו"שהצעתו לשיריונים תתקבל ברוב גדול".

מקורביו טענו עם סיום ספירת הקלפיות כי "כל היעדים האלה הושגו בהצלחה" וזאת למרות שגדעון סער הגדיר את הפריימריז כמוצלחים ביותר.

כזכור, לאחר להתברג בחמישייה הפתוח למרות שראש הממשלה יצא נגדו באופן פומבי וביקש ממתפקדי הליכוד שלא לבחור בו, גדעון סער מגיב לניצחון ולא מפספס הזדמנות לעקוץ את נתניהו.

בדברים שאמר היופ (רביעי) לתומכיו בליכוד כתב סער: "בתום מערכת בחירות קשה ומאתגרת אני מבקש להודות לחברי הליכוד שנתנו בי אמון מחדש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד".

"אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר", הוסיף סער, שלדבריו, "אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי - לאין שיעור אף ייתר מהפעמיים בהל נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר".

סער עקץ את נתניהו על כך שלמעלה מ-20,000 מתפקדים תמכו בו חרף מאבקו וכתב כי "הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית. חברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצוינת, ממלכתית ועתירה בניסון ובכישרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות".

"מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען ניצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל", סיים סער את הפוסט, כאשר הוא פנה שוב ליריביו כדי לשים את המחלוקות בצד לקראת הבחירות המכר.

בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד