א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

סוני השלימה את השתלטותה על סוני-אריקסון

סוני הודיעה כי בימים הקרובים תהפוך סוני-אריקסון רשמית ל"סוני מובייל קומיוניקיישנז", לאחר שעסקת הרכישה אושרה ע"י הרשויות הבינלאומיות

  • כ"ג שבט התשע"ב
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ענקית האלקטרוניקה היפנית סוני הודיעה הבוקר על השלמת עסקת הרכישה של יצרנית הסלולר סוני-אריקסון. החברה הודיעה על הרכישה באוקטובר, ושלשום ניתן האישור האחרון לביצוע העסקה. במסגרת העסקה קנתה סוני את 50 אחוזי מניות סוני-אריקסון שהוחזקו ע"י אריקסון השוודית, כמו גם את כל הנכסים והפטנטים של החברה, תמורת 1.05 מיליארד יורו. בכך הפכה סוני-אריקסון רשמית לחברת בת בבעלות מלאה של סוני.

לפי הודעת החברה, בימים הקרובים ישונה שמה של סוני-אריקסון ל-Sony Mobile Communications,והיא תשולב בחטיבת מוצרי האלקטרוניקה של סוני, על מנת לאפשר שילוב הדוק יותר בין הטלפונים החכמים, הטאבלטים, הטלוויזיות והמחשבים של החברה. בינתיים תושאר מפקדתה בלונדון והמנכ"ל ברט נורדברג, שהגיע לחברה מאריקסון, ימשיך בתפקידו.לחברה גם מרכזי פיתוח בבייג'ינג, לונד, עמק הסיליקון וטוקיו והיא מעסיקה כ-8,000 עובדים. המכשיר הראשון של סוני - Xperia S - צפוי לצאת לשוק בחודש הבא, ובסוף החודש צפויה החברה להכריז על מכשירים נוספים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד