י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"תהום של עליבות נפש"

אולמרט: ״אני קורא לביבי נתניהו להתפטר"

לאור הכרעת מנדלבליט: אולמרט במתקפה נגד רה"מ - ״אני קורא לנתניהו להתפטר" • על השימוש בפרשיותיו בסרטוני התעמולה שלו אמר אולמרט: "איזה תהום הוא צריך להיות כדי לפרסם את הכזבים האלו?"

אולמרט: ״אני קורא לביבי נתניהו להתפטר"
רה"מ לשעבר אולמרט צילום: בן דורי, פלאש 90

לפני שעה קלה (חמישי) הודיע היועמ"ש אביחי מנדלבליט על הכרעתו ולפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו יואשם בכפוף לשימוע בעבירות מרמה והפרת אמונים בתיק 1000 ובתיק 2000 (פרשת המתנות, פרשת נתניהו-מוזס), ובעבירת שוחד, מרמה והפרת אמונים בתיק 4000 (בזק-וואלה).

לאור ההכרעה הדרמטית של היועמ"ש קרא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט להתפטרותו של נתניהו. ״אני קורא לנתניהו להתפטר", אמר לפני שעה קלה. אולרט הוסיף: "כשזה קרה לי עזבתי את התפקיד״.

בראיון ליעקב אילון אמר מוקדם יותר: "אין שום דמיון ביני לבינו". לדבריו: "רק שנה אחרי שהתפטרתי נדרשתי לשמוע. ההכרעה להתפטר הייתה החלטה שלי כי חשבתי שהאינטרס של המדינה, האינטרס של כבוד מעמד משרת ראש הממשלה - חשובים יותר מהאינטרס ההישרדותי שלי מבחינה פוליטית".

אולמרט הוסיף כי בברירה בין השניים חשבתי שזה יהיה יותר מכובד שאת המלחמות שלי אני אנהל מחוץ למשרד ראש הממשלה".

עוד אמר אולמרט כי "כל הדברים שאני נחשדתי בהם היו היסטוריה של העבר. לעומת זאת, כל מה שראש הממשלה הנוכחי נחשד בו קשור רק לתפקידו כראש הממשלה. אני מניח שאם היו חוקרים גם תקופות אחרות אז החקירה הייתה נמשכת עוד הרבה שנים והיו יוצאים עוד הרבה סיפורים".

"כל מה שהוא נחשד בו הוא בעניינים כבדי משקל מאין כמוהם, כולם קשורים לאפשרות שנתניהו ניצל את מעמד ראש הממשלה, משרד ראש הממשלה ותפקיד ראש הממשלה כדי לקבל שוחד ולתת טובות הנאה ולקבל מתנות ולקנות תכשיטים בהיותו ראש ממשלת ישראל".

על העובדה שראש הממשלה נתניהו השתמש בפרשותיו בסרטוני התעמולה שלו, אמר אולמרט: "איזה תהום הוא צריך להיות כדי להמשיך לפרסם את השקרים והכזבים האלו?", אמר אולמרט. "כמה עליבות צריכה להיות לאנשים כאלו כדי להמציא את הסיפורים הכוזבים האלו".

 

בנימין נתניהו אהוד אולמרט ראש ממשלה אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד