י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"אפשר ליהנות מאוד ממצוות טהרת המשפחה"

מעצבת הפנים, דלית משיח, עוסקת בשנים האחרונות במקצוע שהיא אוהבת ביותר, ומשלבת אותו בתוך השליחות שלקחה על עצמה: שיפוץ מקוואות ברחבי הארץ | 'לובי נשי' שוחח עמה ושמע ממנה על שליחות חייה | צילום: שמוליק וינרייך p360

"אפשר ליהנות מאוד ממצוות טהרת המשפחה"
המקוואות צילום: שמוליק וינרייך p360

המצווה הקדושה והחשובה ביותר שניתנה לעם ישראל היא קדושת הבית היהודי. ברחבי העולם ולאורך שנות קיום העם היהודי, הקפידו נשים צדקניות למסור נפש למען המצווה הקדושה והנעלה. כיום, חיות בישראל מאות נשים שכלל אינן שומרות תורה ומצוות, אם כי מקפידות לשמור על טהרת המשפחה.

מעצבת הפנים, דלית משיח, עוסקת בשנים האחרונות במקצוע שהיא אוהבת ביותר, ומשלבת אותו בתוך השליחות שלקחה על עצמה: שיפוץ מקוואות ברחבי הארץ. "אם אישה רחוקה מקיום מצוות תגיע למקווה שנראה בית מלון, יש הרבה יותר סיכוי שהיא תקפיד לשמור על טהרת המשפחה", מסבירה דלית בשיחה עם 'לובי נשי'. "המטרה שלי היא לייפות כמה שיותר מקוואות, ולהיות שליחה נאמנה להעביר מסר לנשים באשר הן: אפשר ליהנות מאוד מקיום מצוות טהרת המשפחה".

משיח, עומדת בראש מערך המקוואות בעמותת 'אורם', ואחראית על כל העיצוב מחדש של המקוואות. "אנחנו פשוט לוקחים מקוואות במצבים קשים, מפרקים הכל ובונים אותם מחדש", היא מתארת.

התמונות הבאות הן חדר כלה במקווה באור יהודה. לא כל המקווה אלא רק החדר של הכלה. "שיפצתי עשרות מקוואות ואני בדרך לשפץ עוד עשרות. זה אף פעם לא נמאס לי", אומרת משיח. "יש פה עבודה שהיא מעבר לעבודה רגילה וזה מדהים בעיניי. האופן שבו היצירתיות יוצאת בכל מקום מחדש, מוכיחה כי אין סוף לבניית בית לה'".

מקוואות טהרת המשפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד