י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הקרב על הרבנות החל

הממשיך בכשרות: מי ימונה לרב העיר ב"ב?

הגרמי"ל לנדא זצ"ל סימן כבר בחייו את בנו הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא כממשיכו במערכת הכשרות, אך עדיין לא ברור מי ימונה לרב העיר • כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

הממשיך בכשרות: מי ימונה לרב העיר ב"ב?
רבי אייזיק לנדא צילום: אלימלך גרסטל

הממשיך: הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא זצ"ל רבה של בני ברק וראש מערכת הכשרות המפורסמת, סימן כבר בחייו את בנו, הגאון רבי יצחק לנדא כיד ימינו והמוציא לפועל בכל נושא הכשרות. 

בחודש חשוון תשע"ח דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' על הממשיך של הגרמי"ל לנדא זצ"ל במערכת הכשרות המפוארת שהקים, בכדי להמשיך את המערכת המהודרת גם לאחר פטירתו. 

הגרמי"ל לנדא, רב ואב"ד בני ברק, הכתיר את בנו בחייו, עת הגיע עמו ביחד לסיור במשחטת ברקאי להכשרת המשחטה לקראת השחיטה לפסח וכן ערך עמו סיורים במפעלים שונים כדוגמת קוקה קולה ועוד.

הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא הינו תושב העיר צפת ומשמש כמשפיע בישיבת חב"ד בעיר. בשנתיים האחרונות פיקח יחד עם אביו על כל מערך הכשרות וכעת כפי הנראה ימשיך בכשרות יחד עם גיסו הגאון רבי יוסף יצחק בלינוב רבה של מרכז בני ברק ואחראי העירובין מטעם חמיו הגרמי"ל לנדא זצ"ל. 

עדיין לא ברור מי ימונה לרבנות העיר שכן אין מידע האם יש צוואה בנידון. בבני ברק עצמה נערכים כבר לאחר הלוויה למינוי שני רבנים אחד חסידי ואחד ליטאי בעיר, בתמיכת גדולי ישראל מכל החוגים.  

 

 

הרב משה יהודה לייב לנדא רבה של בני ברק הרב יצחק לנדא כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד