י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון

נשיא ה'מועצת' בפסיקה לספרדים בישיבות האשכנזיות • צפו

עקב ההתלבטות הקיימת אצל בחורי הישיבות הספרדים הלומדים בישיבות אשכנזיות, כאשר רק אמש (ראשון) פורסם ב'בחדרי חרדים' כי הגר"י עדס קורא לשומעיו לתמוך ב'יהדות התורה' • הגר"ש כהן בפסק לאותם בחורים: "על כולם מוטלת החובה לתמוך ולסייע אך ורק למען תנועת ש"ס"  

נשיא ה'מועצת' בפסיקה לספרדים בישיבות האשכנזיות • צפו
הגרש כהן צילום: שלומי כהן, פלאש90

בעוד בחורי ישיבות רבים הלומדים בישיבות אשכנזיות נקראו על ידי ראשי הישיבות להצביע ל'יהדות התורה' כאות ל'הכרת הטוב', כשאמש פורסם ב'בחדרי חרדים' על הוראתו של הגר"י עדס ובה דרישה לשומעיו להצביע ל'יהדות התורה'.

נשיא ה'מועצת' הגר"ש כהן פוסק, כי יש להצביע אך ורק לש"ס כדי שלא תקום ממשלה ללא חרדים.

בסרטון מיוחד שיפורסם בימים הקרובים על ידי מטה ש"ס והגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה נשיא ה'מועצת' אומר, "קמו מפלגות חילוניות הצטרפו ביחד לעקור את התורה את השבת את הכל, את כל התורה לעקור, אם הל החליטו ביחד - אנחנו נחיה עוד ביחד ביחד".

נשיא המועצת פונה בקריאה לבחורי הישיבות, "אלו הלומדים בישיבות שלנו, ואלה הלומדים בישיבות של אחינו האשכנזים", כשהוא פוסק כי, "על כולם מוטלת החובה לתמוך ולסייע אך ורק למען תנועת ש"ס".

"שיוכפלו בשלוש ובארבע", מוסיף ראש הישיבה, "תנועת ש"ס תגדל ותגדל שלא יוכלו הממשלה לקום בלי החרדים, וזאת החובה של כוחנו במפעל הקדוש של רבינו עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה".

הגרש כהן שס מועצת החכמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד