י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אחרי שמנקים – מנתחים: ניתוחי אסתטיקה פופולאריים בפסח

מדוע חופשת הפסח מעלה משמעותית את הדרישה לניתוחי אסתטיקה? אלו הניתוחים הפופולאריים שתמצאו השנה ויש גם המלצה: היזהרו משרלטנים

אחרי שמנקים – מנתחים: ניתוחי אסתטיקה פופולאריים בפסח
חדר ניתוח צילום: pixabay

אחת התופעות המעניינות לקראת הפסח היא עלייה משמעותית וחדה בביקוש לניתוחים פלסטיים וניתוחי אסתטיקה. אחת הסיבות הבולטות לכך שאנשים מבקשים להתנתח דווקא בחג היא משום שיש להם אפשרות לנצל את שבוע החופש להחלמה, מבלי לעשות זאת על חשבון עבודה שלא תמיד הם יכולים לעזוב להחלמה בת מספר ימים.

עיקר הביקוש השנה הוא לניתוחי אף ולשאיבות שומן קטנות באזורים ספציפיים כמו במרכז הבטן, בצוואר, בזרועות, בירכיים, במותניים, בגב התחתון וכן במקרים נדירים גם בעורף. בנוסף נרשמה גם השנה, עליה בביקוש למתיחות פנים בהרדמה מקומית.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית אומר כי: "העלייה בביקוש בפסח השנה למתיחות פנים בהרדמה מקומית בולטת במיוחד אצל נשים וגברים בסביבות גיל 50, הנמצאים בשיא הקריירה ומגיעים לפגישת הייעוץ עם תחושה שהפנים לא תואמות לגוף ולמרץ. למרות שבניתוח כזה ניתן להשיג שיפור משמעותי בתהליך קצר ובהרדמה מקומית וכך להשפיע לטובה על תחושת הביטחון העצמי, יש לשקול את ההחלטה לעומק ולא להתפתות לפרסומים אגרסיביים של מבצעי הנחה והצעות מפתות של סבסוד. במיוחד יש לשים לב ולהיזהר ממחיר זול מדי להליך אסתטי שמחייב שימוש בחומר איכותי ומאושר. יש לוודא שבחרתם מנתח פלסטי בעל תואר רופא מומחה, שניתן לו על ידי משרד הבריאות וכן חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית".

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ - 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.

ניתוח פלסטי ניתוח אף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד