כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הלוחמים החרדים מחברון יוצאים לאימונים מפרכים

לאחר שהחיילים החרדים מפלוגת 'תומר' עלו לאבטח את מערת המכפלה ואת גזרת חברון, הלוחמים יעלו לתקופת אימונים מפרכת ברמת הגולן

הלוחמים החרדים מחברון יוצאים לאימונים מפרכים
המ"פ היוצא מעניק תעודה לאחד הלוחמים צילום: באדיבות המצלם

שלושה חודשים לאחר הפרסום ב'בחדרי חרדים' כי החיילים החרדים מפלוגת 'תומר' עלו לאבטח את מערת המכפלה ואת גזרת חברון, הלוחמים החרדים בחטיבת גבעתי מסיימים את תפיסת קו חברון ועולים לתקופת אימונים.

סרן מנחם מעוז הוא מפקדה הרביעי של הפלוגה החרדית בגבעתי ונראה כי כל מפקד מביא את הלוחמים לשיאים חדשים. בתקופתו של מעוז ולזכותו נרשמו שיאים של הצלחות מבצעיות וסיכול של פיגועים רבים.

בכירים בצה"ל מסרו כי פלוגת תומר כיום חזקה מתמיד, הן ברמת העירנות המבצעית, הכשירות, המוטיבציה של הלוחמים והעמידה בכל הנהלים. כעת מסיים סרן מעוז את הפיקוד על הלוחמים החרדים וממשיך לתפקיד כמפקד קורס מ"כים.

בראיון שהעניק לאחרונה, סיפר מעוז על התרגילים שעברו הלוחמים החרדים כתרחישים לאירועי זריקת מטענים, ירי חי ואירוע רב נפגעים. "כשעלינו להתמודד עם מספר אירועים מבצעיים במקביל, צריך לתמרן בין כל גורמי הגזרה. חבירה של כוחות אזרחיים, אמבולנסים, החלפת גזרות בין כוחות בתוך הגדוד ובין הגדודים בחטיבה, וכל זאת תוך התמודדות עם אירועים הפוגשים אותך מימין ומשמאל בכל רגע נתון".

פלוגת תומר עולה לתקופת אימונים מפרכת ברמת הגולן לפני שתתפוס קו מבצעי נוסף, בימים הקרובים יחל סרן אור מעתוק את תפקידו כמפקד הפלוגה המבצעית לאחר ניסיון רב הכולל גם תפקיד כמפקד מחזור טירונות של הפלוגה בבסיס האימון החטיבתי.

חברון חרדים לוחמים רמת הגולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד