כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המשפיעות

אלו הן נשות השנה שלי

"תנו לנו את אנשי השנה שלכם", הכריזה ההודעה, ואני התכווצתי מיד על מקומי • אבל אני, כמו שיפי, טיפוס שחורג מן הכללים ומחפש לעשות מה שנראה לו ולא מה שמבקשים או אומרים לו, החלטתי גם כאן לחרוג מההנחיות, והחלטתי לבחור נשים – שעשו לי את השנה

אלו הן נשות השנה שלי
אנונימי צילום: pixbay

"תנו לנו את אנשי השנה שלכם", הכריזה ההודעה, ואני התכווצתי מיד על מקומי. לא רק משום שאני טיפוס לא החלטי, אני באמת מנסה להבין איך אפשר לבחור את איש השנה. האמת – אפשר. אם יש מישהו שהשפיע באופן משמעותי בצורה נדירה ויוצאת דופן, הוא משאיר רושם.

אבל אני, כמו שיפי, טיפוס שחורג מן הכללים ומחפש לעשות מה שנראה לו ולא מה שמבקשים או אומרים לו, החלטתי גם כאן לחרוג מההנחיות, והחלטתי לבחור נשים – שעשו לי את השנה.

החלטתי שזה יהיה רגע של חשבון נפש עבורי, בו אוכל לשבת ולכתוב תודה והערכה. מי שמכיר אותי יודע עד כמה לעתים קשה להשיג אותי בטלפון, אני רואה הודעות ווצאפ גם אחרי חודשיים, לא תמיד מצליחה לענות לשיחות במשך ימים, והמסע יכול להיות מתיש ומייגע.

לפי האמונה שלי, כל דבר קורה בזמן הנכון לו ועם האנשים הנכונים. או שזה שיעור לחיים, או שזה פיצוח – אבל הכל מסע. אז יש לי הזדמנות לעצור ולומר תודה.

 

אחותי הגדולה, ברכה גוטמן, שלימדה אותי נחישות ורצון, וגם כשאת סבתא לשלושה נכדים אפשר להתחיל לעשות שינויים. השנה היא מסיימת בהצטיינות לימודי סייעת של רופא שיניים ויצאה לדרך חדשה, בנחישות ובלי ויתורים. מעריכה אותך על זה מאוד.

אחותי האמצעית, רחלי זק, זו שעשתה הסבת מקצוע בגיל שאני בו כיום, והיא לא חשבה שאם עברה את גיל 30 אז אין מה לעשות, להפך, היא רצה עם החלום שלה והגשימה אותו ואני רואה איך היא מפתחת את הסטודיו לספורט שפתחה, ואיך ביצירתיות היא מפתחת את עולם הריצה ויוזמת אימוני ספורט מחוץ לקופסה כדי שבנות ייהנו ויפתחו מודעות לספורט, שזה מדהים בעיניי.

אחותי הקטנה, פנינה אדלר, שהוכיחה שגם כשאת כבר אמא לשניים, המסע שלך מתחיל כמו אצל נערה צעירה, שהולכת לחפש את עצמה ולהבין: מה יעשה לי טוב? אני רואה את הדרך שלך ומקבלת ממך השראה – גם אם אני לא מספיקה להגיד לך את הדברים, הם בתוכי.

גיסתי, יהודית שקרקה – אמא לביאה ואלופה, שמחברת אותי לתחום שנקרא משפחה. מעריצה את העובדה שאכפת לך, שאת עושה הכל כדי שכולנו נשמור על קשר ונהיה יחד, לא משנה איך אנחנו נראים וכמה אנחנו שונים – את אישה מדהימה בעיניי.

אני רוצה להגיד תודה גם לפיבי אמסלם, חברתי לנפש, זו שמראה לי שיש לנו כוח לשנות אחרים, יש לנו כוח לאפשר לאחרים, להיות מי שהם, זו שקמה מתוך המקום הכי נוח שהיה לה בעולם והחליטה להתחבר אל הלב שלה, הקימה את העסק לעיצוב מתנות והחליטה לא לוותר – גם אם אחרים חשבו שאין לה סיכוי. אלופה!

וחגית, המיוחדת, שלא מוותרת, שנלחמת, שבודקת סביבה כל הזמן: האם זה נכון לי? האם זה יעשה לי טוב? האם אני צריכה את זה, או לוותר. לקחת או לתת? ובאמונה הכי גדולה בבורא עולם הולכת בדרך שלה, גם אם לא תמיד רואה את התוצאה. מדהימה.

מי שמחזקת בי את שיקוף הרגשות הטובים זו רותי וינרייך, שלא מפסיקה להיות בתודה על דברים שהיא מקבלת ממני גם בלי כוונה. והפידבק שלך מחזק אותי ומרים לי את כל האנרגיות בכל פעם מחדש, ומלמד אותי לקבל באהבה ובתודה. אז תודה לך על זה.

חברתי המיוחדת, היחידה שנוגעת לי בכפות הידיים כדי לעשות לי ציפרניים מושלמות, ריקי ארווילי, שכל חודש מחדש כשנפגשות, נותנת לי השראה על אמונה, על חיזוק ערכי המשפחה, על אהבה, את פשוט אישה מדהימה בעיניי.

אני מלאת השראה מחברה טובה, ריקי איצקוביץ, מנהלת משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' – לצדה אני זוכה גם לעבוד במשך השנה ורואה את העוצמה מאחורי השקט שלה. איך ממקום הכי נקי היא בוחרת ויודעת לשים אגו בצד, וללכת עם האמת שמנצחת את הכל בסוף. הדרך שלך מיוחדת בעיניי.

חברתי האהובה ענת שאבי, יוצרת בחסד שבזכותה אני לומדת השנה שהדיוק הזה של כל דבר שצריך לקרות בזמן שלו, קורה בזמן שלו. בזכותה הגעתי לכמה מקומות שמשמים רצו שאגיע אליהם ואני חייבת לה על כך תודה.

דנה שוורצמן – כן, כן, הכותבת, הבמאית, הסטנדאפיסטית, היוצרת – זו שכולנו גדלנו עליה ומכירות. זכיתי השנה לעשות איתה קלוז'ר שעליו עוד ידובר, בינתיים נסתפק בזה שאני מפרגנת לה כאן את אחת מנשי השנה שלי, היא לגמרי שם ואני אוהבת אותך.

רחלי יוגב וכל הצוות המדהים שלה במכון הקוסמטיקה באלעד: בטי, צופיה, לבנה, ועוד בנות מקסימות שבזכותן אני יוצאת אישה אחרי כל טיפול קוסמטי, וזוכה להרגיש טוב יותר עם מי שאני. תודה על המקצועיות והאהבה שבדרך!

 

ויש עוד כל כך הרבה, איך אוכל בכלל למנות את כולן? חברותיי המדהימות לשיעור הקבוע שהן משפחה עבורי, ולגמרי נשי השנה! רויטל הר-כסף בעלת ידי הזהב, הילה רוזן בעלת לב הזהב, מירי בריקמן חברתי אהובתי שתמיד נמצאת שם, ענבר המיוחדת, אוראל המקסימה, מינדי שמלמדת אותי המון על דרך וגם על הומור, קוראות יקרות שלי שנותנות פידבק ללא הפוגה, שמחזקות בי את האהבה שלי לעצמי, שעוזרות לי להבין מי אני ומה אני, גם בביקורת וגם באהבה.

יש לי כל כך הרבה נשים שעשו לי את השנה, שאני מאחלת לי להמשיך להיות מוקפת בכל הטוב הזה.

מי שלא הזכרתי את שמה, דעו לכן שאני הבעיה – אבל אתן עמוק בתוך לבי. בסוף אנחנו בשר ודם, ואני במיוחד אחת עם חוסר קבוע של שעות שינה וסדר יום נורמלי אז הכל משתבש. אל תקחו אותי קשה, תסלחו לי מראש.

מאחלת לכן שתראו רק את החיובי בכל דבר, שתזכו להרגיש הכי מיוחדות וטובות, שתיהנו משנה של בניה, עשיה, ורק טוב בחיים.

לחיי כולנו, אנשי השנה!

אנשי השנה סיכום שנה נשים משפיעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד