כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
זה אתם?

מפעל הפיס בבעיה: המיליונרים לא יודעים שהם זכו

מפעל הפיס פרסם כי יש שני מיליונרים חדשים שלא יודעים שהם מיליונרים ולא באו לקחת את הפרס • במפעל הפיס קוראים לזוכים האלמונים להגיע לאסוף את הפרסים הגדולים

מפעל הפיס בבעיה: המיליונרים לא יודעים שהם זכו
אילוסטרציה צילום: רשות המיסים

מפעל הפיס פרסם כי יש שני מיליונרים חדשים שלא יודעים שהם מיליונרים. שני הזוכים בהגרלות הלוטו עדיין לא הגיעו לאסוף את הפרס. במפעל הפיס קוראים לזוכים האלמונים להגיע לאסוף את הפרסים הגדולים.

הפרס הקטן הוא בהגרלה מספר 3186, שהתקיימה ב-26 באוקטובר 2019, והוא הפרס השני בהגרלה. סכו הפרס הוא 1.5 מיליון שקלים, והזוכה בו לא הגיע לאסוף את הפרס. וזאת כבר כמעט 4 חודשים מהזכייה. בהגרלה השניה מספר 3219, שהתקיימה לפני כשבועיים, ב-1 בפברואר, הפרס הראשון היה גבוה בהרבה - 32 מיליון שקלים, אך גם אותו הזוכה טרם הגיע לאסוף.

לאחרונה פרסם מפעל הפיס, כי הגרלת הלוטו עברה לאחרונה מספר שינויים במהלכם תקרת הפרס הראשון בלוטו עלתה ל 40 מיליון ₪ (במקום 28 מיליון ₪) ובדאבל לוטו – הפרס יכול להגיע עד 80 מיליון ₪. הפרס השני גדל ב- 50% ל- 750,000 ₪ (במקום 500,000 ₪) ובכל הגרלה בה לא יילקח הפרס השני, יעלה הפרס ב- 750,000 ₪ נוספים. בנוסף, הפרס הראשון בלוטו יחל מ- 5 מיליון ₪ (במקום 4 מיליון ₪), ועד 10 מיליון ₪ בדאבל לוטו (במקום עד 8 מיליון ₪).

סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, דפנה נעים שאול: "המשמעות של הגדלת הפרסים היא למעשה הגדלת אחוז החזר הפרסים לציבור והצטרפותם של מיליונרים חדשים בכל שנה, כאשר סיכויי הזכייה לא משתנים ואני מקווה לפגוש יותר ויותר זוכים מאושרים".

ב-2019 הפכו 57 אנשים למיליונרים חדשים שזכו במעל מיליון ₪ כל אחד (מתוך זוכים אלה - 29 זכו בלוטו ו- 28 בדאבל לוטו).

מפעל הפיס זכיה בלוטו זכיה בפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד