כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בקבוצות קטנות ובהפרש

כך נערכים בכותל המערבי להתמודד עם נגיף הקורונה

בקרן למורשת הכותל המערבי לא לוקחים סיכונים וכבר מהדקים את החגורות ונערכים להתמודד עם התפשטות הנגיף המאיים • עד 5000 מבקרים ומתקנים לחיטוי ידיים ביציאה מהשירותים וכן בכניסה לאתרי התיירות

כך נערכים בכותל המערבי להתמודד עם נגיף הקורונה
כוננות קורונה בישראל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בהלת נגיף הקורונה לא פוסחת גם על אתרי המורשת ובהנהלת הכותל המערבי כבר מחדדים נהלים ומעדכנים על היערכותם להתמודדות עם הנגיף במקום שהוא אבן שואבת לאלפי תיירים מרחבי העולם. 

'הקרן למורשת הכותל המערבי' פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות בעקבות התפרצות וירוס הקורונה בעולם. רחבת הכותל המערבי פרוסה על פני שטח רחב, ובימים אלו לא שוהים בה למעלה מ 5,000 מבקרים בו זמנית, כך על פי הודעת הקרן.
 
אמש הודיע שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שרחבת הכותל המערבי הינה פתוחה ואין כל חשש הגיע לכותל המערבי.
 
אל אתרי מנהרות הכותל, הכניסה היא בקבוצות קטנות ובהפרש של 15-20 דק' בין קבוצה לקבוצה ועל כן הסיורים ממשיכים ומתנהלים כסדרם. קבוצות שהזמינו מראש ומגיעים מארצות שמשרד הבריאות הגדיר בבידוד, יקבלו החזר כספי מלא על הכרטיסים שהוזמנו.
 
עם זאת, לקחה על עצמה הקרן למורשת הכותל המערבי תשומת לב וזהירות יתרה בנושא בריאות המתפללים והמבקרים והוסיפה מתקנים לחיטוי ידיים ביציאה מהשירותים וכן בכניסה לאתרי התיירות.
 
רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ אמר כי: "דווקא בעת צרה זו, אין מתאים מלבוא להתפלל בכותל המערבי ולבקש מבורא עולם רופא כל בשר שיסיר כל מחלה מיושבי הארץ הזאת והעולם".

קורונה כותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד