כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הכוכב שיתף בטוויטר

המחווה המרגשת של עיריית ב"ב לאביב גפן: "דבריך היו כמים קרים על נפש עייפה"

לאחר דבריו המרגשים של אביב גפן על תושבי בני ברק עת היו תחת מצור הקורונה, עיריית בני ברק שגרה מכתב תודה לזמר הלאומי • "דבריך היו כמים קרים על נפש עייפה"

המחווה המרגשת של עיריית ב"ב לאביב גפן: "דבריך היו כמים קרים על נפש עייפה"
הזמר אביב גפן צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

תחת הכותרת "הערכה והוקרה לפועלך לקירוב לבבות ולכבודה של העיר בני ברק ותושביה" שיגר חמ"ל החירום העירוני למאבק בנגיף הקורונה בעיריית בני ברק מכתב מרגש הכולל מילים חמות ומרגשות מלאי הכרת טוב עבור האמן אביב גפן על כך שבשעות הקשות שעברו על תושבי העיר בימים הקשים של הסגר, עת השתוללה הסתה חסרת רסן כלפי תושבי העיר, אז נעמד האמן אביב גפן לצד תושבי העיר

הזמר והיוצר אביב גפן, אחד האומנים המשפיעים בישראל, הופיע בשיא התפרצות מגיפת הקורונה בהופעה בתל אביב, במהלך ההופעה הקדיש אביב גפן את השיר "עורי עור" לתושבי בני ברק וחיזק את תושבי העיר שעמדו מול הסתה חסרת תקדים: "לאור מה שקורה חשוב לי להגיד. אני אוהב את בני ברק, יש שם זמן אחר, מנותק מהעולם החילוני. הם בחרו באלוהים ואני במארק בצוקרברג. הם לא על גוגל וזמינים ומעודכנים ואסור להאשים אותם בזה".

אביב גפן סיפר אז לדנה ויס בחדשות 12, כי אחרי שירד מהבמה, גילה להפתעתו שקיבל לנייד שלו 240 הודעות מתושבי בני ברק "אני יורד מההופעה, שידור חי – אני רואה על הטלפון שלי, לא מגזים, 420 הודעות". גפן התרגש עד דמעות "אני מתחיל לפתוח את כל ההודעות, מישהו העביר את המספר שלי לבני ברק, לכל התושבים. ואני קורא את ההודעות ובוכה".

במכתב שנשלח כאמור מטעם החמ"ל של בני ברק הודו לו על התמיכה המרגשת: "תקופת הקורונה הייתה טעונה ומורכבת לישראל כולה ולעירנו בפרט. יחד עם האתגר הרפואי הלאומי, התמודדה העיר עם ביקורת רחבה נגד העיר ותושביה, חשנו כמי שמשלמים מחיר רב תוך כדי ימים של תסכול, קושי וכאב".

המכתב ממשיך במילים חמות ומרגשות. "התנהלותך ודבריך היו כמים קרים על נפש עייפה והציגו את היפה שבאדם, את המאחד, המכבד והמשותף בבסיס קיומנו כעם." ומסיים במילים "בשם העיר כולה - תודה!"

אביב גפן שיתף את המכתב בחשבון הטויטר שלו והודה על כך.

 

אביב גפן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד