כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חסדי השם

נס: מחבל ניסה לדקור חייל בשומרון - אין נפגעים

מחבל שניסה לדקור לפני זמן קצר חייל שעמד בעמדת השמירה בצומת אריאל, ניסה להימלט אך נתפס לאחר זמן קצר • אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל • ראש המועצה האזורית שומרון תוקף את נתניהו: "המחבלים של הרשות הפלסטינית מריחים חולשה"

נס: מחבל ניסה לדקור חייל בשומרון - אין נפגעים
זירת הפיגוע צילום: דו אסולין

נס בשומרון: מחבל חמוש בסכין שהגיע היום (רביעי) לכיכר אריאל בכניסה לעיר כשהוא חבוש במסכה, ניגש לקבוצת לוחמים שעמדו בעמדה, וניסה לדקור את אחד החיילים. לאחר שניסיון הדיקה נכשל, הוא נמלט מהזירה ונתפס זמן קצר לאחר מכן סמוך לגדר המקיפה את העיר. במהלך המרדף נורה המחבל ברגלו ונפצע באורח קל. בחסדי שמיים אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל.

מצה"ל נמסר כי התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה בכיכר אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", כאשר מחבל ניסה לדקור לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. אין נפגעים לכוחותינו. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל, ביצעו נוהל מעצר חשוד שכלל ירי, ועצרו אותו. המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון.


צילום: רועי חדד

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהגיע לזירת הפיגוע אמר: "אני שולח מכאן בשם תושבי השומרון ועם ישראל כולו חיבוק חם וברכת חזק ואמץ לחיילות וחיילי צה"ל מהגדוד של פיקוד העורף, שמנעו פיגוע גדול והצילו חיים של אזרחים שמסתובבים ונוסעים כאן של החיילים עצמם של כל תושבי השומרון ואריאל במרחב".

"כאן במקום הזה לפני שנתיים נרצח החייל גל קיידאן והרב אטינגר הי"ד והטרור הזה ממשיך", הוסיף דגן. "אבל הוא מתגבר דווקא בזמן הזה ואני אומר לך מכאן אדוני ראש הממשלה שלא סתם יש בימים האחרונים פעם ועוד פעם נסיונות פיגוע כאן בגזרה, כאן במרכז השומרון. כי המחבלים של הרשות הפלסטינית מריחים חולשה ואדוני ראש הממשלה הם מריחים את החולשה של הממשלה שלך. ממשלת ימין שלא מחילה ריבונות, שמפחדת מארה"ב ומודיעה שאין בנייה. הצד השני מבין היטב את החולשה הזו ולא סתם יש לנו בימים האחרונים פעם אחר פעם נסיונות פיגוע באזרחים וחיילים כאן בשומרון. אני קורא לך אדוני ראש הממשלה תלמד גבורה מחיילי צהל שנמצאים כאן. תודיע על בנייה תודיע על ריבונות מה שימנע את הפיגוע אלה לא הבטונדות כאן אלא עוז ועוצמה. תלמד מהחיילים איך לעשות את זה".

כזכור, ביום רביעי התרחש פיגוע דריסה בצומת תפוח בשומרון, פצעו חייל ושוטר שהיו מוצבים במקום. על פי עדי ראייה, רכב ובו פלסטיני דהר לעבר המקום שבו שהו קבוצת שוטרים ופגע בהם. שוטר שהיה בקרבת מקום פתח באש לעבר המחבל ופצעו אותו באורח קשה.

ניסיון פיגוע פיגוע דקירה אריאל מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד