כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
גל יוצא גל נכנס

הגל השלישי בוא יבוא? בפיקוד העורף מתכוננים

מתווה היציאה מהגל השני בעיצומו, אבל בפיקוד העורף לא נוטלים סיכונים ומתחילים להיערך לגל השלישי, שיבוא בגלל אי ציות להנחיות

הגל השלישי בוא יבוא? בפיקוד העורף מתכוננים
הרמטכ"ל כוכבי עם קציני פיקוד העורף צילום: דובר צה"ל

מערכת החינוך נפתחת, גם החנויות, התחבורה הציבורית נוסעת כמעט כרגיל ובעוד כולם מתחילים לחגוג את החופש ואת היציאה מהסגר, דווקא אנשי פיקוד העורף מתחילים להתכונן לגל הבא, השלישי במספר, שיבוא לדעתם, ולא עוד הרבה זמן.

אנשי פיקוד העורף חושיים שהיציאה מהגל הנוכחי תלווה בהתפרקות מהנחיות הבריאות הזהירות, אנשים ישכחו לעטות מסכה ויחדלו משמירה על ריחוק חברתי. "לאזרחים נמאס. הם רוצים לחזור לשגרה, ושוכחים שמגפה אורבת מעבר לפינה", הסביר בכיר במערכת הבריאות. "אבל הנגיף לא שוכח. הוא מחכה בדיוק לזה ויתפרץ שוב. הגל השלישי הוא עניין של זמן", הזהיר האיש.

ובפיקוד העורף האחראי על החקירות האפידמיולוגיות ועל קטיעת שרשרת ההדבקה לא לוקחים סיכון. שם לא רוצם להיות מופתעים כשהגל השלישי יתפרץ בעצמה. לכן, גם כאשר בימים האחרונים שוחררו רבים משירות מילואים, הבינו כולם כי אל להם לארוז את המדים. נראה כי בקרוב יקראו שוב לשרת ולהיאבק בנגיף שישוב להשתולל.

על פי הפרסום ב'כאן' נערך פיקוד העורף לגל שלישי שיתפרץ בינואר, בעוד חודשים לא רבים, כאשר החורף יהיה בעיצומו והקורונה תחגוג לצד השפעת וקשה יהיה להבחין ולאבחן במהירות מי חלה במה.

קורונה פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד