כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התירוץ: 'חינוך מיוחד'

צפו: שוטרים פשטו על הסעות ה'חיידרים' בבית שמש

מבצע אכיפת הסגר השלישי נמשך על ידי שוטרי ישראל זה היום השישי. הבוקר פשטו שוטרים על העיר בית שמש, עצרו רכבי הסעות תלמידים וגם מצאו גן ילדים שפתוח בניגוד להנחיות • צפו בתיעוד

צפו: שוטרים פשטו על הסעות ה'חיידרים' בבית שמש
אכיפת הסגר בבית שמש צילום: דוברות המשטרה

כוחות גדולים של משטרה ביצעו הבוקר (חמישי) אכיפה נגד מוסדות לימוד בבית שמש שפעלו בניגוד להגבלות הקורונה. בין היתר, עצרה המשטרה רכבי הסעות בהם היו תלמידים בדרכם לתלמודי תורה בעיר.

במהלך האכיפה נגד רכבי ההסעות שהיו מלאים בתלמידים בדרכם למוסדות החינוך, ניסו לטעון האחראים כי 'מדבר במוסד חינוכי שאושר לפעילות'. במשטרה מציינים, כי לאחר שהוסבר לנהגים שנאסר עליהם להמשיך בהסעתם של התלמידים וכי עליהם לשוב על עקבותיהם ולהחזירם למקום מגוריהם, נרשמו נגדם דו"חות אכיפה בהתאם. והם שוחררו לדרכם.

בתוך כך, אותר גן ילדים אשר פעל בניגוד להנחיות ובו מספר רב של ילדים. בתחקור מנהל המקום טען כי מדובר בגן פרטי והוסבר לו שמדובר בהפרה של תקנות הקורונה והפעלת המקום אסורה. גם כנגדו נרשם דו"ח אכיפה.

כזכור, כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', במהלך תדרוך לתקשורת ראש מחלקת המבצעים במשטרה ניצב משנה ישי שלם, כי המשטרה מנהלת שיח עם מנהלי מוסדות שפתוחים בניגוד להגבלות.

"בחלק מהמקומות היה שיח. המדיניות של המשטרה לא השתנתה. אנחנו לא נכנסים למוסדות חינוך בהם יש נוער וילדים. נטפל בזה בשיח מול האחראים ואם לא ירצו לפזר הם ייקנסו", אמר שלם.

תלמוד תורה סגר גן ילדים בית שמש קורונה אכיפת המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד