כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מגבירים אכיפה

חתונה המונית שהתקיימה באלעד - פוזרה ע"י המשטרה • תיעוד

משטרת ישראל מגבירה את האכיפה במגזר החרדי: אמש חשפה המשטרה חתונה המונית שהתקיימה בעיר אלעד בניגוד לתקנות. המשטרה הגיעה למוקם, פזרה את האורחים ורשמה דו"ח של 5000 ש"ח לבעל האירוע | צפו

חתונה המונית שהתקיימה באלעד - פוזרה ע"י המשטרה • תיעוד
פיזור חתונה באלעד צילום: צילום מסך

חתונה המונית שהתקיימה אמש (שני) באלעד, פוזרה על ידי כוחות משטרה שרשמו דו"ח לבעל האירוע בסך 5000 ש"ח. האירוע מצטרף לשורת אירועים בימים האחרונים בהם פיזרה המשטרה התקהלויות שהתקיימו בניגוד לתקנות.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת ראש העין קיימו פעילות מבצעית בתחום העיר אלעד, שתכליתה אכיפת הסגר ותקנות משרד הבריאות לעניין מניעת התפשטות נגיף הקורונה".

"השוטרים הגיעו לישיבה בעיר שבה נערכה חתונה, רבת משתתפים וזאת בניגוד לתקנות הקורונה", הוסיפו .במשטרה. השוטרים הורו לנוכחים לעזוב את המקום, ולבעל השמחה כאמור נרשם דו"ח בס"ך על סך 5000 ש"ח.

"בימים אלו של התפשטות נגיף הקורונה והדבקה המונית של אזרחים, נדרשים האזרחים כולם לגלות אחריות אישית וציבורית ולהקפיד על קיום התקנות כדי שנוכל לגדוע את המשך ההתפשטות הנגיף", אמרו במשטרה.

כזכור, כוחות משטרה גדולים פוצצו אתמול  את חתונת דאראג - קרעטשניף, שהתקיימה במרכז חסידות דאראג ברחוב יצחק נפחא בבני ברק. 

מהמשטרה נמסר כי עם הגעת הכוחות, הורו לנוכחים לעזוב את המקום, רשמו מספר קנסות בסך 5000 ש"ח לבעלי תפקידים ומארגן האירוע יוזמן לחקירה פלילית בחשד להפצת מחלה. הנוכחים פוזרו ע"י המשטּרה תוך מספר דקות והמקום נסגר כשהוא ריק מאדם, למען שלום הציבור.

 

אכיפה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד