כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ארבעה נפצעו

המסתערבים פשטו על רמאללה, חשודים נעצרו • תיעוד

במהלך פעילות מסתערבים לעצור מבוקש ברמאללה נפצעו 4 לוחמים באורח קל מיידוי אבנים | צפו בתיעוד מפעילות המסתערבים

המסתערבים פשטו על רמאללה, חשודים נעצרו • תיעוד
המעצר ברמאללה צילום: דוברות המשטרה

יחידת המסתערבים של משמר הגבול נכנסה הלילה (בין ראשון לשני) לבירה הפלסטינית רמאללה, במטרה לעצור פלסטיני, החשוד בקבוקי תבערה לעבר כוחות במעבר ביתוניא סמוך לירושלים.

מעצרו של החשוד הסתייע, לאחר חקירה מתמשכת וסמויה של משמר הגבול עוטף ירושלים. מסתערבי מג"ב ולוחמי עוטף ירושלים יחד עם היחידה האווירית של המשטרה, כלבן ולוחמי צה"ל נכנסו לרמאללה לביצוע המעצר בביתו של החשוד בזריקות בקבוקי התבערה.

לאחר מעצרו של החשוד, בזמן היציאה מביתו, החלו הפרות סדר שכללו זריקת אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות. מסתערבי מג"ב פרקו בעיצומן של הפרות הסדר וביצעו מעצר "על חם" של 4 חשודים בגירים.

במהלך הפעילות נפצעו באורח קל 4 לוחמים מיידוי אבנים וקיבלו טיפול ע"י פרמדיק של יחידת המסתערבים. 5 החשודים, תושבי רמאללה בשנות ה-20 לחייהם, הועברו לחקירה במשמר הגבול בעוטף ירושלים.

"לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול בנחישות תוך הפעלת כלל אמצעי המודיעין והחקירה תוך שילוב של יחידות מובחרות בכדי לשמור על ביטחון הציבור", נמסר מהמשטרה.

בתוך כך, הלילה, מידע מודיעיני של השב"כ הוביל לפעילות נגד שני חשודים בפעילות טרור בבית בג'נין. במהלך הפעילות אחד החשודים ניסה להימלט מהכוח ובוצע נגדו ירי במסגרת נוהל מעצר חשוד.

כתוצאה מהירי ובמהלך הבריחה נפגע החשוד, פרמדיק של יחידת המסתערבים העניק לחשוד טיפול רפואי במקום והוא הועבר לכוח צה"ל להמשך טיפול רפואי במצב יציב.

החשוד השני הועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי. לא היו נפגעים לכוחותינו.

 

 

מסתערבים רמאללה בקבוקי תבערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד