כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ישב בארץ ובארה"ב

ה"יעד מספר 1" שוחרר לאחר 17 שנות מאסר

תשעה חודשים טרם סיים לרצות את עונשו בן ה-17 שנים, שוחרר היום זאב רוזנשטיין מי שנחשב ל"יעד מספר 1" של משטרת ישראל במשך שנים רבות | הפרקליטות שקלה לערער על ההחלטה - אך חזרה בה

ה"יעד מספר 1" שוחרר לאחר 17 שנות מאסר
זאב רוזנשטיין צילום: Yossi Zeliger/Flash90

זאב רוזנשטיין, שנחשב במשך שנים ארוכות כ"יעד מספר 1" של המשטרה, שוחרר היום (ראשון) מכלא רמלה, זאת לאחר שוועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר אישרה את סיום מאסרו. רוזנשטיין יצא היום לחופשי תשעה חודשים לפני שיסיים לרצות את עונשו, בגין עבירות חמורות שביצע בישראל ובארצות הברית.

מי שכונה כ"יעד מספר 1" של המשטרה, נידון ל-17 שנות מאסר לאחר שהוסגר לארצות הברית, הורשע ושב לארץ לריצוי עונשו. הפרקליטות שקלה לערער על ההחלטה - אך חזרה בה. בדיון שהתקיים בשבוע שעבר היא ביקשה צו עיכוב ביצוע כדי לבחון את אפשרות הערעור בשבוע החולף.

כזכור, בשיתוף פעולה בין המשטרה הישראלית והאמריקנית, נעצר רוזנשטיין בסוף שנת 2004. לאחר כשנתיים הוא הוסגר לארצות הברית שם הועמד למשפט באשמת הפצת סמים. בעקבות עבירה זו, הוא נידון ל-12 שנות מאסר וקנס כספי של 17,500 דולר. בהמשך רוזנשטיין הוחזר לישראל, כאן הוא ריצה תקופת מאסרו.

כאמור, רוזנשטיין נידון בסופו של דבר ל-17 שנות מאסר לאחר שהודה במסגרת עסקת טיעון בקשירת קשר לביצוע רצח. הוא הודה כי שילם לרוצחים שכירים מבלארוס על מנת שירצחו את האחים יעקב ונסים אלפרון.

עורכי דינו ביקשו לשחררו מוקדם מאחר ולטענתם הוא נטש את עולם הפשע ואף הביע חרטה על מעשיו. כעת, הוא ממתין להחלטת הפרקליטות האם לערער על החלטת הועדה לשחררו.

כלא רמלה זאב רוזנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד