כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לאור יום

צפו: שב לרכבו וגילה את הפורץ בשעת מעשה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש אתמול כתב אישום נגד תושב העיר כבן 50, שמואשם בפריצה לרכב במטרה לגנוב כלי עבודה - כל זאת בשעה שהוא אמור לשהות במעצר בית בגין עבירות דומות | בעל הרכב, שהגיע למקום, פגש בפורץ בשעת מעשה אך זה נמלט מהזירה | צפו בתיעוד

צפו: שב לרכבו וגילה את הפורץ בשעת מעשה
הפורץ נמלט מהמקום צילום: צילום מסך

התביעה המשטרתית הגישה אתמול (שני) כתב אישום נגד תושב תל אביב, באשמת התפרצות לרכב וגניבת רכוש מתוכו, בזמן שאמור היה לשהות במעצר בית. תיעוד שצילם בעל הרכב מציג את רגעי הפריצה וההימלטות של החשוד.

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירה בסוף השבוע, עם קבלת דיווח בדבר חשד להתפרצות לרכב סמוך לשוק הפשפשים ביפו, תוך ניפוץ חלון צדדי וגניבת ציוד יקר ערך ובכלל זה כלי עבודה, כל זאת כאשר הקורבן הבחין בנעשה ותיעד את "המפגש" עם הפורץ בעצמו, לרבות שלב ההימלטות מהמקום ברכב אחר שנעשו בו עפ"י החשד שינויים במספר לוחית הרישוי.

בתוך כך, שוטרי תחנת יפו שהגיעו למקום פתחו בחקירה ובהתאם לתיעוד ומספר חלקי של לוחית הרישוי הצליחו לזהות את החשוד - תושב העיר בשנות ה-50 לחייו, שנעצר לחקירה ובסיומה נכלא, כאשר בבדיקה עלה כי אמור לשהות באותה העת במעצר בית בגין חשד למעורבות בעבירות דומות.

בהתאם לצורכי החקירה, בית המשפט האריך את מעצרו ובתום מיצוי פעולות החקירה, הגישה אתמול יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבה מרכב והפרת הוראה חוקית של מעצר בית.

פריצה לרכב כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד