כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תקלות גם בארץ

דרמה בין לאומית: אתרים מובילים קרסו ברחבי העולם

בשעה האחרונה מדווח על תקלות חמורות באתרי חדשות, מסחר וממשל, חלקם אינם פועלים כלל | ככל הנראה הקריסה נובעת בשל תקלה בשירות Fastly של מיטוב שירותי ענן | גם בארץ מספר אתרים קרסו

דרמה בין לאומית: אתרים מובילים קרסו ברחבי העולם
אילוסטרציה צילום: unsplash

אתרי חדשות, מסחר וממשל  גדולים בכל רחבי העולם סובלים בשעה האחרונה מתקלות חמורות וחלקם אינם פועלים בכלל. כמו גם אתרי הממשל בבריטניה. התקלה הנרחבת ככל הנראה בשל תקלה בשירות Fastly של מיטוב שירותי ענן. גם בארץ מספר אתרים קרסו.

בין האתרים שסובלים מתקלות - אתרי העיתונים פייננשל טיימס, ניו יורק טיימס, הגרדיאן ובלומברג, הסיבה לתקלה אינה ברורה עדיין. בנוסף, נרשמה תקלה גם באתר של ענקית המסחר האלקטרוני אמזון, אך לא ברור אם יש קשר בין הדברים.

בנוסף מתקבלים כאמור הדיווחים על תקלה נרחבת באתרי ממשל בריטיים ואתרי חדשות בינלאומיים וביניהם אתרי חדשות גדולים בבריטניה.

גם בישראל, אתר הארץ כמו גם דה מרקר קרסו היום, רק לפני שעה קלה ציטטו ב'דה מרקר' את המפקח על הביטוח, משה ברקת, שאמר בכנס של לשכת רואי החשבון שנערך השבוע באילת, על אירוע פריצת הסייבר בחברת שירביט, שהתרחש לפני פחות משנה: "בסך הכל, האירוע היה בשליטה והוא קצת נופח יותר מדי על ידי התקשורת. בסופו של דבר בשיתוף פעולה בין כל הגורמים האירוע נסגר בצורה טובה, ובלי שהצרכנים נפגעו".

רק לפני תקופה גם האתר בו הנכם קוראים עכשיו חווה התקפה של האקרים בעיצומו של יום השבת, כאשר תוך זמן קצר זוהו קבוצת האקרים בשם 'האקרים המושיעים' והאתר חזר לפעילותו הסדירה.

האקרים אתרי אינטרנט דרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד