כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הסכין אותרה בזירה

דקירת תלמיד הישיבה באשדוד: הוארך בשנית מעצרם של החשודים

בית המשפט האריך בפעם השנייה את מעצרם של שני החשודים שנעצרו בחשד למעורבות בקטטה, בה נדקר בחור ישיבה בשבוע שעבר בפארק ציבורי באשדוד | למרות שהסכין נמצאה בזירה, אחד החשודים טוען כי הדקירה אירעה לאחר שהנדקר נפל על מפתח שהחזיק | כל הפרטים

דקירת תלמיד הישיבה באשדוד: הוארך בשנית מעצרם של החשודים
זירת הדקירה באשדוד צילום: ארגון הצלה

חוקרי המשטרה מצאו בשבוע שעבר סכין עם כתמי דם בזירת הדקירה באשדוד, שבה נפצע באורח קשה תלמיד ישיבה כבן 17 מחסידות מוכרת בעיר, כך עולה מדיון שהתקיים היום בבית המשפט. המשטרה עדיין מנסה לברר מי עומד מאחורי הדקירה והיום היא ביקשה בשנית מבית המשפט להאריך את מעצרם של שני החשודים, תושבי בני ברק ומודיעין עילית, שנעצרו מייד לאחר התקרית.

אחד החשודים הודה בחקירתו כי הוא זה שגרם לדקירה, אך לטענתו היא נגרמה בטעות אנוש, בשל מפתח שהוא אחז בידו. הטענה סותרת את הימצאות הסכין בזירה, שככל הנראה הייתה זו שפצעה את הצעיר, שבינתיים שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ לאחר שעבר ניתוח חירום בבית החולים אסותא באשדוד.

בית המשפט נעתר חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של שני החשודים בארבעה ימים. השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה להאריך את מעצרו של החשוד הראשון, כי "חומרי החקירה שהוצגו מסבכים את המשיב בחשדות המיוחסים לו ואף מבחינים בין חלקו של המשיב לחשוד הנוסף, אף לו תרומה פעילה בארוע, אך תוצרי החקירה מלמדים כי המשיב הוא זה אשר בפועל דקר את הקורבן".

עורך דינו של החשוד שב על הטענה כי האירוע החל לאחר שילדיו הותקפו, לטענתו על ידי בני משפחתו של הנדקר. הוא ביקש לשחחרו למעצר בית בתנאים מגבילים. "לא הייתי טוען אם לא היה מדובר בתיק דקירות בין ארגוני פשע, זה לא המקרה, זה לא המקרה בכלל", אמר הסנגור בדיון.

לדבריו, "מדובר בבחור נורמטיבי עצמאי, אב ל-6 ילדים, הם אנשים טובים וישרים ונכון שהיה ארוע שמישהו נפצע בארוע הזה, אבל גם המשטרה לא מכחישה שהארוע התחיל מתקיפה של ילדיו הקטינים של המשיב. בסיטואציה כזו זה המקום ותפקידו של בית המשפט להאיץ החקירה כמה שיותר, כל יום שהמשיב יושב בתא המעצר הוא עוול גדול".

כאמור, גם מעצרו של החשוד השני הוארך בארבעה ימים. הוא חשוד גם בתקיפתם של מעורבים נוספים בתקרית. נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי "המשיב חשוד כמי שתקף את הקורבנות, מה שמיוחס לו זה שתקף במכות אגרוף מספר מעורבים".

כזכור, בלילה שבין שלישי לרביעי בשבוע שעבר דווח כי תלמיד ישיבה חסידי נפצע באורח קשה, לאחר שנדקר בפארק ציבורי באשדוד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ראשוני בזירה ומייד לאחר מכן הוא פונה באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא בעיר.

תלמיד הישיבה נפצע פצעים קשים ובני משפחתו שהיו עדים לתקרית הזעיקו את כוחות ההצלה. התקרית אירעה בפארק בן גוריון הממוקם ברחוב מורדי הגטאות בעיר. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

 

דקירה אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד