כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אחד האנשים השנואים"

צפו: ראש העיר חשף בדיון בכנסת: "אני מאויים"

ראש העיר לוד יאיר רביבו סיפר בכנס השקת שדולת הערים המעורבות בכנסת כי ישנם איומים עליו ועל משפחתו: "ניסו לנגח אותי כי הובלתי את הדגל של המשילות ואיסוף הנשק" | צפו בדבריו

צפו: ראש העיר חשף בדיון בכנסת: "אני מאויים"
יאיר רביבו צילום: מתוך הפייסבוק שלו

מאז הפרעות בעיר, לוד מתקשה לחזור לשגרה כשעדיין ישנם עימותים. ראש העיר יאיר רביבו אף סיפר כי מאיימים על חייו ועל חיי משפחתו, זאת בעקבות תמיכתו באיסוף הנשק.

רביבו דיבר בכנס השקת שדולת הערים המעורבות בכנסת וסיפר: "אני היום אחד האנשים השנואים ביותר בחברה הערבית. אני ומשפחתי מאוימים תדיר ברמה חמש או שש. ניסו לנגח אותי כי הובלתי את הדגל של המשילות ואיסוף הנשק".

"מרגע שנבחרתי לתפקיד לפני שמונה שנים עיקר עיסוקי הוא בביטחון האישי. 30 יום לפני הפרעות כשכולם אמרו שהם הופתעו מהמועד אני חזיתי את המועד. שאלו אותי 'איך זיהית?' אמרתי 'לעולם אל תזלזלו בדברים של ראשי העיר שמדבר כל יום עם אלפי תושביו ויודע מה קורה'", אמר.

בנוסף, התייחס רביבו לנשק שנמצא במגזר הערבי: "בשנתיים שלוש האחרונות פניתי לשב"כ וביקשתי שייכנסו ללוד שיש בה תהליכים מדאיגים. היום השב"כ עושה עבודה נהדרת ויש לו עבודה לעוד שנים רבות. כל הזמן היתה נטייה להגיד 'זה פלילי'".

"ליהודים אני אומר, הערבים לא יעזוב את לוד, אין להם ללכת. לערבים אני אומר – לא כדאי לכם שהיהודים יעזבו את לוד. אוכלוסייה חזקה שעוזבת גורמת לבעיות כלכליות בעיר ולבעיות אחרות". כך רביבו.

יאיר רביבו לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד