כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סוף השקר להתגלות

העד ל'תקיפת' סילמן: "לא היתה דחיפה; היו קללות"

כשבועיים לאחר שסיפרה בראיון טלוויזיוני על מקרה תקיפה בתחנת דלק, עד ראייה לאותה תקיפה כביכול של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, טוען שכלל לא היתה אלימות פיזית: "לא היתה דחיפה; היו קללות וניבולי פה"

העד ל'תקיפת' סילמן: "לא היתה דחיפה; היו קללות"
תחנת דלק פז צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

שיקרה? עד ראייה למקרה תקיפת חברת הכנסת עידית סילמן, יו"ר הקואליציה, מספר כי בניגוד לגרסתה של הח"כית שדיברה על דחיפה פיזית - לא היתה אלימות פיזית כלל וכלל.

לפי הדיווח ב'חדשות 13', עד הראייה מסר אתמול (רביעי) עדות במשטרה, במסגרת החקירה שנפתחה בעקבות טענתה של סילמן כי הותקפה בתחנת דלק של חברת 'פז' בעיר מודיעין, כשמאוחר יותר שינתה גרסה וטענה כי התקיפה התרחשה סמוך לתחנה ולא בשטח התחנה ולפיכך אין תיעוד ממנו.

בעדותו במשטרה סיפר עד כי מדובר היה בתקיפה מילולית בלבד שכללה קללות, אך לא הגיעה לאלימות פיזית, למרות שסילמן טענה בראיון ל'חדשות 12' לפני כשבועיים כי התוקף הטיח אותה ברכבה.

"לא ראיתי אלימות פיזית, ראיתי אלימות מילולית. היו קללות, ניבולי פה; 'מכרתם את המדינה בשביל כיסא בכנסת. אתם לא מתביישים'". ציטט האיש לחוקרי המשטרה. אולם לדבריו, "לא היה מכות, לא היה דחיפה, רק מילולי, אני שמעתי וראיתי". אמר העד ל'ערוץ 13'.

"הצלחתי להבין שאני לא העד היחיד, ושיש סרטונים, אבל לא רואים אותו. היא אמרה לו (לתוקף): 'אני יפנה למשטרה', הטלפון שלה היה ביד", סיפר.

לפני כשבועיים במהלך ראיון ל'פגוש את העיתונות' בהגשת רינה מצליח ב'חדשות 12', סיפרה עידית סילמן כי הותקפה פיזית בתחנת דלק במודיעין כשהתוקף מטיח אותו על רכבה באלימות. לאחר שנדרשה לספק יותר פרטים, היא שינתה גרסאות והובילה את רוב הציבור לפקפק בסיפור ובכלל באמינותה של האישה שגם הונתה את בוחריה והקימה ממשלה עם לפיד, מרצ ורע"מ, בניגוד להבטחת הבחירות.

תקיפה אלימה תקיפה מילולית עידית סילמן עד ראייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד