כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מגיב לסערה

דודי אמסלם מאיים לתבוע: "עבדו שעות נוספות בשבת"

לאחר שנטען שאמר שצריך לכלוא את השמאלנים, חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד מסביר את דבריו: "כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון" | הוא שוקל להגיש תביעה נגד מערכת החדשות

דודי אמסלם מאיים לתבוע: "עבדו שעות נוספות בשבת"
דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת דודי אמסלם מגיב הערב (מוצ"ש) לסערה סביב דבריו על השמאל בשידור חי ברשת החברתית "טוויטר", וטוען כי עיוותו את דבריו.

אמסלם התייחס עם צאת השבת לדווח ב"דה מרקר" שאמר כי צריך לשים את השמאלנים ב"מכלאה", והבהיר למה התכוון: "אמרתי ולא אתנצל על כך- כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא?".

הוא תקף את "חדשות 12", שהפיצו באולפן שישי את הדברים שדווחו ב"דה מרקר": "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט...".

"אשקול להגיש תביעה נגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי", הוסיף.

מוקדם יותר היום, תושבת מהצפון הגיעה למשטרת ראש פינה כדי להגיש תלונה בשל הפרסומים בתקשורת על דברים שאמר אמסלם, כיוון שלדבריה מדובר באיומים ועל המשטרה לפעול בעניין.

דודי אמסלם תלונה במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד