כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הרשת הבריטית מעלה מחירים

רשתות האופנה בארץ לא יורידו מחירים: "נצמצם הנחות"

קמעונית הבגדים "נקסט" הבריטית תייקר את מוצריה, אך החברות בישראל אומרות כי לא יעלו את המחירים, אך כן יפחיתו בהנחות: "לא ריאלי להעלות - נצמצם הנחות"

רשתות האופנה בארץ לא יורידו מחירים: "נצמצם הנחות"
חנות בגדים צילום: pixsabay

קמעונאית האופנה הבריטית "נקסט" הודיעה כי תעלה מחירים בהיקף של עד 6%, בשל מחסור בעובדים. מנגד, החברות הישראליות אומרות כי לא יעלו את מחיריהן. כך דווח ב"ישראל היום".

אלון דויטש, מנכ"ל "סלקט" ו"זברה", אמר ל"ישראל היום": "מחירי השילוח עולים, אבל לא ברמה של להעלות מחירים. הרשתות הגדולות בארץ מכוונות את המחיר ההתחלתי ל 50% בהנחת סוף העונה. כשהן קובעות מחיר של 400 שקלים לפריט בתחילת העונה, הן לא מעלות את המחיר ל 500 שקלים, כי מראש מדו בר במחיר לא ריאלי, אלא מצמצמות הנחות. אפשר לראות שבסוף העונה הנוכחית יש פחות הנחות. לא 70%50% הנחה אלא הנחות פחותות יותר".

מקבוצת פוקס - הכוללת את הרשתות פוקס, מנגו, אמריקן איגל, דה צ'ילדרנס פלייס ועוד - נמסר: "למרות כל אתגרי התקופה הרבים, קבוצת פוקס ממשיכה להציע ללקוחותיה מחירים תחרותיים בכל קטגוריה, ונמנעת ככל האפשר מהעלאות מחירים".

מחברת קסטרו נמסר: "קסטרו לא העלתה מחירים. בימים אלה נערכת מכירת סוף העונה על קולקציות החורף במחירים הטובים ביותר. כתמיד, אנו עושים את המאמץ הרב ביותר לתת ללקוחותינו את האופנה הטובה ביותר במחיר הוגן".

קסטרו נקסט בגדים העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד