כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"למרות הנזק הכספי"

נענתה לליברמן: עוד חברה גדולה דוחה את עליות המחירים

אחרי חברת 'אסם', גם יבואנית המזון "דיפלומט" הודיעה שהסכימה לבקשה לדחות את העלאת מחירים - ובכך משיבה לחיוב לבקשת שר האוצר ושרת הכלכלה | היא הסכימה לדחות את העלייה עד לאחר פסח | מנכ"ל החברה הסביר את התכנון לייקר מוצרים: "אילוצים שנכפו עליה בעיקר כתוצאה ממשבר כלכלי גלובלי"

נענתה לליברמן: עוד חברה גדולה דוחה את עליות המחירים
טונה סטארקיסט צילום: יחסי ציבור

יבואנית המזון "דיפלומט" הודיעה היום (רביעי) במכתב לשר האוצר אביגדור ליברמן שגם היא נענית לבקשתו ומסכימה לא להעלות מחירים עד אחרי פסח, זאת לאחר שתכננה לייקר את מחירי מוצריה.

דיפלומט היא היבואנית הרשמית בין היתר של חברת המזון היינץ, אבקות הכביסה טייד ואריאל, השוקולד מילקה, קפה ג'ייקובס, מותג הצ'יפס פרינגלס, סוללות דורסל ודגני הבוקר קלוגס, כמו גם מותג הטונה המוכר סטארקיסט.

היבואנית השיבה בחיוב לפניות השרים ליברמן וברביבאי, והודיעה כי תדחה את העלאת המחירים גם היא, אחרי ש"אסם" הודיעה אתמול שתדחה את ההעלאה. ייתכן ו"דיפלומט" חששה מחרם צרכנים גם כלפיה.

"הצטערתי מאוד לקרוא במכתבכם שבנדון, כי אתם מייחסים כוונה רעה וציניות לפעילות מסחרית לגיטימית של דיפלומט, הנובעת מאילוצים שנכפו עליה בעיקר כתוצאה ממשבר כלכלי גלובלי", כתב מנכ"ל החברה נעם וימן. לצד זאת הוסיף כי "למרות הנזק הכספי, אנו נענים לבקשתכם ודוחים את העלאת המחירים שהוכרזה על ידינו עד לאחר פסח".

החברה אינה יצרנית, אלא יבואנית ומפיצה של מוצרי מזון וצריכה שונים. כאשר היצרנים הבין-לאומיים מייקרים את המוצרים, דיפלומט נאלצת לייקר את המוצרים ללקוחותיה. מעבר להעלאות המחירים שקיבלה דיפלומט מספקיה, נרשמה התייקרות משמעותית בתשומות במהלך השנה האחרונה", הוסיפו.

נזכיר כי בימים האחרונים עניין יוקר המחייה עלה לכותרות, זאת בשל העובדה שלצד העלאות המיסים, העלאות המחירים של מספר חברות נכנסו לתוקף בתחילת חודש אוקטובר הלועזי.

ברשתות החברתיות התפתחה מחאה, שקראה לצרכנים שלא לרכוש את מוצריה של חברת "אסם", שהייתה בין הראשונות לייקר את מחיריה. ראשי החברה נפגשו עם ליברמן, וסיכמו לדחות את העלאה בשלושה חודשים.

אביגדור ליברמן דיפלומט עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד