כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הימין הפסיק לסלוח"

בן גביר נגד החסיד: תובע בעשרות אלפי ש"ח

יו"ר עוצמה יהודית מאיים לתבוע את שלמה לינדר, חסיד שהתראיין במקום הפיגוע באלעד והאשים את בן גביר שמסית את הנוער: "הגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער פה, ולהלהיט אותו נגד ערבים" | בן גביר: "מי שמשמיץ ישלם, נגמרו הימים שהימין סולח"

בן גביר נגד החסיד: תובע בעשרות אלפי ש"ח
בן גביר בזירת הפיגוע באלעד צילום: Yossi Aloni/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תובע מחסיד ויז'ניץ 80 אלף שקל לאחר שזה השמיץ אותו בראיון שהעניק אתמול לכאן חדשות. שלמה לינדר, חסיד ויז'ניץ, תושב ביתר עילית שהגיע אמש (חמישי) לאלעד, הפתיע כשבריאיון מזירת הפיגוע הקטלני בו נרצחו באכזריות שלושה אנשים ועוד נוספים נפצעו, קרא לחבר הכנסת איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), שהיה הפוליטיקאי הראשון שהגיע למקום, לצאת מהעיר "ולחזור להתנחלות שלו" תוך כדי שהוא משמיץ את בן גביר ומאשים אותו כאחראי לקריאות רצח של תושבים זועמים שנכחו בזירת הפיגוע.

חסיד באלעד נגד בן גביר: "מגיע מהתנחלות להתסיס את הנוער". צפו

"הגיע בן אדם להתסיס את הנוער פה ולהלהיט אותו נגד ערבים." אמר לינדר, עוד הוסיף: "קראו פה בנט, רבין מחפש חבר'. התורה שקיבלנו בהר סיני לא מאמינה בלרצוח אחים ולא ברצח ערבים. החרדים מעולם לא היו בימין הקיצוני, בבני ברק הערבים הם אלו שמנעו את המשך הפיגוע. לכן בן גביר מתכבד ללכת לאיפה שהוא גר". סיים לינדר את דבריו לכאן חדשות.

היום (שישי) בציוץ בטוויטר חשף בן גביר את כוונתו לתבוע את לינדר על לשון הרע בשל הדברים שאמר נגדו. לדברי בן גביר: "‏אמש ניצל אדם בשם שלמה לינדר, את יואב בורוביץ מכאן 11. הוא שיקר לו בראיון שהוא תושב אלעד (שקר שבורוביץ אפילו לא בדק) וכביכול הוא מייצג אנשים מאלעד וחמור מכך השמיץ אותי וטען שאני עומד מאחורי קריאות: "מוות לערבים" וקריאות הסתה נגד בנט. מי שמשמיץ ישלם, נגמרו הימים שהימין סולח.

בן גביר לא הסתפק בציוץ, וחשף כתב התראה לפני תביעה ובו דרישה לפיצוי בסך 80 אלף ש"ח בגין לשון הרע שהגיש ללינדר. בתוכן המכתב נרשם "עם הגיעי קיבלתי הרבה מאוד קריאות עידוד, אך לתדהמתי הגיע אלי קטע שבו כתב ערוץ 11 ראיין אותך – כתושב אלעד למרות שהינך תושב העיר ביתר כאשר התיימרת לייצג את תושבי העיר - ואמרת בין היתר כאשר הכתב יואב בורוביץ שאל אותך על 'עימות בן איתמר בן גביר': 'אל לנו לשכוח שאלעד היא עיר חרדית והחרדים מעולם לא היו בימין הקיצוני, בחרדים המיינסטרים מעולם לא הלך להתנחלויות, מגיע בן אדם מהתנחלות להתסיס את הנוער פה, ולהלהיט אותו נגד ערבים, קראו פה בנט, רבין מחפש חבר, היהדות החרדית התורה שאנחנו קיבלנו בהר סיני לא מאמינה בלרצוח אחים, לא מאמינה בדברים האלה, לא מאמינה גם ברצח ערבים.

"בסה"כ בני ברק עיר חרדית שלנו, הערבים הם אלה שמנעו את הפיגוע ולכן בן גביר מכובד ללכת לאיפה שהוא גר, פה באלעד שלא יבוא להתסיס את העיר שלנו")". 

בן גביר מציין במכתבו כי "מהדברים הללו עולה כי למעשה טענת נגדי שהגעתי להתסיס, קישרת אותי לקריאות מוות לערבים ובנט מחפש חבר וחזרת וטענת שהתססתי את הציבור כאשר ידעת היטב שדברים אלה הינם שקר חמור, השמצה חריפה והטחת רפש על נבחר ציבור שבמקום לחגוג יום הולדת קטע את האירוע, והגיע לאלעד להזדהות עם הציבור". סיים בן גביר את מכתבו.

 

 

פיגוע באלעד איתמר בן גביר תביעת לשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 92 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד