כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"האויבים הם אומללים"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני על חיסול הגנרל: "מת מות קדושים"

ד"ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני ומתנגד בולט לישראל, תקף הערב את ישראל לאחר שיוחס לה חיסולו של בכיר משמרות המהפכה. לדבריו: "הוא מת מות קדושים, הם פגעו בו דרך טרור"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני על חיסול הגנרל: "מת מות קדושים"
הבכיר האיראני שחוסל צילום: תקשורת איראנית

לאחר הלווייתו של חסן ציאד חדאירי, בכיר משמרות המהפכה שחוסל ביום ראשון לאור יום בטהרן על ידי שני מתנקשים שרכבו על אופנוע, גינה נציג היהודים בפרלמנט האיראני את החיסול שמיוחס לישראל. בהצהרה לתקשורת אמר ד"ר הומיון שמח: "האויבים עיוורי מהפכה ושכירי חרב פליליים עם יוהרה, האויב מזועזע, והאומה האיראנית היא אצילית, הם פגעו עם טרור פחדני בחסן ציאד חדאירי הקדוש באירוע טרור, הוא מת מות קדושים דרך טרור".


ד"ר הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני. 

עוד אמר: "האויבים הם אומללים ונמצאים ביקום של המערכה המקודשת של הרפובליקה האסלאמית, אין ספק, המשך השתיקה המכוונת של ארגונים בינלאומיים וזכויות אדם אל מול הפשעים נגד האנושות הנובעים משנאה של אויבים צבאיים, זה זדון, יש להם חוצפה לסכן את שלום העולם, הרצח הפחדני של חסן ציאד חדאירי מהמהפכה האיסלמית, שהיה שייך למשמרות מהפכה האיראנית באיראן אירע במבצע טרור בידי השונאים והאויבים, הם גרמו סבל למנהיג העליון ולעם האצילי, תנחומי איראן למאמינים באלוקים, נתפלל למענו".

לדברי שמח: "המבצע הפחדני של חיסול הבכיר ממשמרות המהפכה האסלאמיים בפעולת טרור על ידי הנקמנים ומתנגדי משטר, לא ישאר בשקט, אני מנחם את המנהיג העליון ואת משמרות המהפכה ואת האנשים הנכבדים של איראן, ואני מבקש מאלוקים שיעניק להם פרס גדול".

חסן ציאד חדאירי, הבכיר האיראני שחוסל, נקשר למספר פעולות נגד אזרחים ישראלים באסיה, אירופה ואפריקה. מקורות ביטחוניים אירופאים אמרו לערוץ הטלוויזיה Iran International, כי הוא היה אחראי על סדרת מבצעים נגד ישראלים ויהודים. ב-15 בפברואר 2012, מכוניתו של דיפלומט ישראלי בניו דלהי - הודו, התפוצצה לאחר שפצצה מגנטית הונחה על ידי שני רוכבי אופנוע איראניים. התפוצצה ופצעה קשה את אשתו של הדיפלומט והנהג שלה.

לדברי הגורם ששוחח עם ערוץ הטלוויזיה 'Iran International', "משימתו של ה'דייג' (כך נקרא הבכיר שחוסל) הייתה ליצור קשר עם פושעים, כנופיות סחר בסמים וקבוצות המבצעות פעולות מטעם משמרות המהפכה". הדייג היה מעורב בפעולות בקפריסין ובאפריקה, וכן במדינות נורדיות. "אחת מהתוכניות הללו נכשלה עם מעצרם של שני נאשמים בשבדיה", אמר המקור.

גולשים רבים ברשתות החברתיות בעולם ציינו את הקלות בה סוכנים זרים מחסלים בכיר במשמרות המהפכה לאור יום, במקום שיחסית אמור להיות מאובטח, פרשנים בכירים ציינו כי "התעוזה של המחסלים מוציאה את האיראנים מדעתם, הם עוד לא התאוששו מהחיסול של מוחסן פרחיזאדה המדען הראשי שלהם ב-2020, כשהפעם זה קורה שוב, בלב טהרן".

הומיון שמח פרלמנט איראני משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד