כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבהרה לאחר הסערה

הגר"מ מאזוז: 'לקחו דברים והוציאו מהקשרם'

ראש ישיבת כיסא רחמים מבהיר את דבריו בשיעור השבועי נגד הממשלה וחלק משריה, ולאחר שכמה מהם גינו בחריפות את התבטאותו: "שונאים את המעשה, לא את האדם. האדם הוא מסכן, אומלל, צריך לכבד כל בן אדם"

הגר"מ מאזוז: 'לקחו דברים והוציאו מהקשרם'
הרב מאזוז צילום: Aharon Krohn/Flash90

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז מבהיר את הביקורת שהעביר כלפי הממשלה והשרים לפיד וליברמן, ואומר כי הם הוצאו מהקשרם.

הגר"מ מאזוז מבהיר את הביקורת שהעביר, שגררה תגובות מצד ראש הממשלה בנט ושרים אחרים. הרב מצידו אומר: "לקחו דברים והוציאו מהקשרם, לא הבינו אותי ועשו מזה מטעמים".

"עושים לנו כמו הנאצים? לא עושים כמו הנאצים. מלחמת ששת הימים מעידה שצריכים את עם ישראל מאוחד. שונאים את המעשה, לא את האדם. האדם הוא מסכן, אומלל, צריך לכבד כל בן אדם", אמר הרב.

כזכור, במוצאי שבת אמר הרב בשיעורו השבועי: "יש המון אנשים רעים. אנחנו מחכים שיום אחד הם יחלפו מן העולם. מי שרוצה יחבור לליברמן, ללפיד.. זה ראש ממשלה חליפי, חליפי זה חלוף - בערבית חלוף זה חזיר... לחנוק את האברכים ולתת כמה שיותר לערבים".

"(הם) בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלה שונאים את עמם שלהם. רוצים להרוס ילדים, זקנים, תלמודי תורה, שבזכות התורה חייתם אלפיים שנה".

כמה משרי הממשלה גינו את דבריו, וגם ראש הממשלה בנט שמסר: "גם בשיא הוויכוחים ובשיא הלהט – לא נשווה את אחינו לגדולי צוררינו. עלינו לנצור את לשוננו מרע. אחים אנחנו. ימין ושמאל – אחים אנחנו. דתיים וחילונים – אחים אנחנו. ספרדים, אשכנזים, אתיופים – אחים אנחנו".

 

הרב מאזוז נפתלי בנט נאצים יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד