כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מרותקת למיטתה

מזעזע: שהתה מספר ימים לצד בעלה - שאותר בבית במצב ריקבון

מספר ימים לאחר שנפטר, גופתו של גבר נכה אותרה במצב ריקבון קשה | מתנדבי זק"א הזדעזעו לגלות את אשתו, נכה כבדת ראייה וסיעודית, כשהיא מרותקת למיטתה תשושה ומיובשת | לדבריה, בעלה נוהג לסעוד אותה, ומספר ימים שהיא לא מקבלת אוכל ושתייה - ואינה יודעת למה

מזעזע: שהתה מספר ימים לצד בעלה - שאותר בבית במצב ריקבון
הזירה בפ"ת צילום: דוברות זק"א

גבר בעל נכות, כבן 56, נמצא היום (שני) מוטל בביתו במצב ריקבון קשה, מספר ימים לאחר מותו. אשתו, נכה כבדת ראייה וסעודית, נמצאה מרותקת בבית כשהיא תשושה ומיובשת. סיבות האירוע הקשה נחקרות ע"י המשטרה.

מתנדבי זק"א מרחב שרון הוזעקו הבוקר לרחוב קיבוץ גלויות בפתח תקווה, בעקבות דיווח על ריח רע שיוצא מדירה, לאחר פריצת הדירה, נמצא הבעל ללא רוח חיים.

"שום דבר לא מכין גם את וותיקי המתנדבים לבוקר שכזה", תיאר חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק"א שטיפל בזירה. "נחשפנו לעוד מקרה מוות כואב שאולי ניתן היה למנוע. בעקבות ריח רע שדלף מהדירה הזעיקו השכנים את המשטרה למקום ולאחר שפרצו את הדלת איתרנו גבר ללא רוח חיים, במצב של איבוד צלם אנוש מספר ימים לאחר שנפטר".

"אשתו", מספר אוטמזגין, "נכה כבדת ראייה וסעודית שבקושי שומעת, נמצאה מרותקת למיטתה כשהיא תשושה ומיובשת. היא סיפרה שבעלה סועד אותה ועוזר לה, אך מזה מספר ימים שהיא לא מקבלת אוכל ושתייה והיא לא יודעת למה".

"זו סיטואציה קשה. כל הבית מלוכלך במצב לא אנושי. לחשוב שאשתו שהתה כך לצידו מספר ימים מבלי שאיש התעניין או בדק בשלומם. במסירות רבה טיפלנו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. האישה פונתה ע״י צוותי מד״א לביה״ח בלינסון להמשך טיפול רפואי", סיכם אוטמזגין.

זק"א גופה במצב ריקבון פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד