כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חגיגה למהדרין

מיטב השפים החרדים מתאגדים לאירוע קולינרי יוצא דופן

אירועי הפופ-אפ של איגוד הקולינריה הכשר ממשיכים לכבוש את הארץ כשהפעם מיטב השפים ישימו פעמיהם אל עבר העיר בית שמש ויעניקו לכם הזדמנות לטעום ממגוון מאכלי שף נדירים וכשרים למהדרין • "גם לציבור החרדי מגיע להתפנק מערב חוויתי ועשיר בטעמים" • הצטרפו, ההרשמה חינם

מיטב השפים החרדים מתאגדים לאירוע קולינרי יוצא דופן
מנות שף ייחודיות צילום: באדיבות המצלם

ענף הקולינריה הכשר מרים ראש בשנים האחרונות. מסעדות גורמה רבות קמו תחת חותם כשרות מהודר, מתוך צורך גובר של ציבור שומר הכשרות אשר נוהר בהמוניו ליהנות ממטעמי השפים השונים.

מי שזיהה את שינוי המגמה במגזר, הינו איגוד הקולינריה הכשר בהובלת השף ישראל דודק. 

האיגוד שם לעצמו למטרה לקדם את תרבות האוכל הכשר ולהוביל לפיתוחה ושגשוגה וכן לתת מענה וקידום לכל מי שיש לו יד במטבח הכשר.

בחודשים האחרונים, לקח האיגוד את המיזם השאפתני צעד אחד קדימה עם אירועי פופ-אפ ייחודיים בהם מיטב השפים החרדים מגיעים אל מרכזי הערים החרדיות ופותחים דוכנים עם מאכלי גורמה שלא יוצא לנו לטעום ביומיום…

אירוע הפיילוט באלעד, שהתקיים אך לפני חודשים ספורים הוכתר כהצלחה ענקית כאשר נרשמה היענות עצומה עם למעלה מאלף מבקרים שהגיעו לטעום ממעדני השפים. כעת, לאור הביקוש הרב, האירוע חוזר שוב ביום שלישי הקרוב, כשהפעם העיר בית שמש זוכה לארח את ערב הפופ-אפ הגדול החל מהשעה 19:00. במקום צפויה חגיגה קולינרית למהדרין ורבים כבר הבטיחו את מקומם ויזכו ליהנות ממגוון מנות מתוך תפריט ענק של מאכלים, מכל קצוות העולם - מאכלים תימניים אסליים, אוכל מרוקאי אותנטי, צ'ולנט עסיסי או סתם להשתבח על נתח בשר עם כוס יין. כמו כן תוכלו לטעום במקום פפריקה בייצור ביתי, בירה בוטיק ועוד.

גם ענף הקונדיטוריה לא מופלה וחובבי הקינוחים יוכלו ליהנות מפטיפורים מיוחדים, מקרונים בטעמים והפתעות מתוקות נוספות. 


הפתעות מתוקות

אלו חלק משמות השפים המפורסמים שיטלו חלק באירוע החגיגי: שף בעריס, שף מוישי לוינסון, שף יוסי אליצור, שף מוישה בעל הצ'ולנט המפורסם ועוד רבים וטובים.

האיגוד מציע גם ציוד מוזל לחברות קייטרינג, המעוניינות לפתוח דוכן במקום.

"אצל הציבור החרדי, הקולינריה מהווה חלק בלתי נפרד מן ההווי התרבותי", משתף אותנו השף ישראל דודק. "אם זה שבתות, חגים ואירועי שמחה משפחתיים. לכן חשוב שהקולינריה החרדית לא תישאר מאחור ואף תתפתח בהתאם. אני מזמין את ציבור שומר הכשרות שמעריך קולינריה ברמה גבוהה, לבוא להתפנק מערב חוויתי ועשיר בטעמים ולהתרשם מתפריטים שונים ומיוחדים".

פופ-אפ איגוד הקולינריה בית שמש, יום ג' החל מהשעה 19:00 עד 23:00. הכניסה לפי מס' הפלאפון, מקומות אחרונים!

הכניסה חינם בהרשמה מראש יש לשלוח את המילה אישור>>>

 

איגוד הקולינריה הכשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד