כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יוקר המחיה

מכה קשה לצרכנים: ענקית יבוא המזון הודיעה על עליית מחירים

יוקר המחיה מזנק שוב: במקביל להתייקרות מחירי הביצים, פורסם כי ענקית יבוא המזון "דיפלומט" המשווקת מגוון רחב של מוצרים תעלה את מחיריה 

מכה קשה לצרכנים: ענקית יבוא המזון הודיעה על עליית מחירים
סופרמרקט צילום: Hadas Parush/Flash90

יש לכם כיסים עמוקים? אם לא, כדאי מאוד שיהיו לכם. אחרי התייקרות היום (שישי) של מחירי הביצים בפיקוח, במקביל למחיר החשמל שצפוי לזנק כשהערכות מדברות שיעור של 18 אחוזים במחיר, חברה מזון משמעותית מודיעה על התייקרות במחירים.

ע"פ דיווח של 'ערוץ 13', חברת "דיפלומט", אשר מייבאת לארץ שורה של מוצרים, התחילה להודיע לרשתות השיווק שבכוונתה להעלות מחירים, שחלקן יתבצע ככל הנראה גם באמצעות ביטול גורף של מבצעים מה שיגרום להעלאת מחירים משמעותית במוצרי החברה.

"דיפלומט" מייבאת לארץ בין היתר את מוצרי "אריאל", "אולווייז", "סטארקיסט", "פרינגלס", "מזולה", "אוראו", "קלוגס", "ג'ילט" ו"אוראל-בי".

הוכחה לכוונה של החברה לעלות מחירים אפשר למצוא בדוגמה של שוקולד "מילקה". פרשת הסלמונלה בשטראוס הפכה את "מילקה", שמיובאת לארץ ע"י "דיפלומט", לאחד המוצרים הפופולריים ביותר על המדף, ובדיקה מיוחדת שאתר "Prices" ערך היום מראה שמאז המשבר הוקפצו מחירי "מילקה" בכ-14%.

צרכנים? בשבועות הקרובים התכוננו לדחוף את היד לכיסים הכי עמוק שאפשר. זה בהחלט לא הולך להסתיים רק בזה. 'דיפלומט' מהווה סנונית ראשונה לעלייה המחירים לחברות רבות נוספות שככל הנראה תלכנה בעקבותיה.

 

יוקר המחיה עליית מחירים מזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד