כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כלפון עקץ

הפסל של ביבי עורר סערה: ליברמן תקף, קרעי לא נשאר חייב

חבר הכנסת שלמה קרעי צולם כשלידו פסל מוזהב בדמות ראש הממשלה לשעבר נתניהו. שר האוצר ליברמן תקף: "בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?" | חבר הכנסת החדש יום טוב כלפון עקץ עם גימטרייה | קרעי השיב לליברמן: "של נעליך מעל רגליך, עוכר ישראל"

הפסל של ביבי עורר סערה: ליברמן תקף, קרעי לא נשאר חייב
שלמה קרעי והפסלון צילום: יובל שגב, גלי צה"ל

עימות בטוויטר סביב פסל צבוע בזהב בדמותו של יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו. חבר הכנסת שלמה קרעי תועד על ידי כתב גל"צ, יובל שגב במטה 'הליכוד' כשהוא יושב לצד פסל קטן בדמותו של ראש התנועה. מתנגדי נתניהו תוקפים בתגובה.

שר האוצר אביגדור ליברמן מיהר לתקוף וציטט את הפסוק "לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה" (ספר שמות, פרק כ', פסוק ג') ושאל, "שלמה קרעי, בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?".

קרעי לצד הפיסלון. מתוך הטוויטר של יובל שגב, גל"צ.

גם חבר הכנסת יום טוב כלפון מ'ימינה' הגיב לתמונה ועקץ את קרעי שידוע כאחד שמשתמש לרוב בגימטריות: "הגימטרייה של "קרעי" עם הכולל זה 381. 381 זו גם הגימטרייה של "עובד עבודה זרה". מ.ש.ל", כתב כלפון.

קרעי בחר להגיב לליברמן וציטט פסוק אחר מהתורה: "אלוהי כסף ואלוהי זהב לא תעשו לכם". הקראת את זה לבת שלך לפני שהעברת אליה מיליונים לחשבון?".

"וחוץ מזה, של נעליך מעל רגליך, עוכר ישראל, לפני שאתה מזכיר על דל שפתיך את מו"ר הרה"ג מאזוז. בעז"ה, אחרי הבחירות, לא יישאר ממך זכר פוליטי, חוץ מפסלון קטן ומכוער במשרד של החבר שלי", כך קרעי לליברמן.

איווט ליברמן שלמה קרעי יום טוב חי כלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד