כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בן הקדוש על נוער הנרות: "זה מחמם את הלב"

בהתייחסו לפולמוס אודות נוער הנרות החרדי ב'בחדרי' אמר: "הייתי מעדיף שילמדו משניות, אך כל אדם מזדהה בדרכו"

בן הקדוש על נוער הנרות: "זה מחמם את הלב"


סערת תופעת קיום ה"זיצים" במקום פיגוע הדריסה בגאולה בירושלים, שעלתה לכותרות בעקבות הטור של משה ויסברג כאן ב'בחדרי חרדים', הגיעה עד למשפחת הקדוש רבי ישעיהו קרישבסקי הי"ד, שם אמרו כי "מצדם הדלקת נרות ושירה בתחנה זה מחמם את הלב, אך כיהודים חרדים עדיף שילמדו משניות".



בראיון שהעניק לציקי פרנק ב'קול החרדי' לרגל סיום ימי השבעה, מתייחס הרב שניאור זלמן קרישבסקי, בנו יחידו של רבי ישעיהו הי"ד, לתופעה ולסערה התקשורתית בדיון האם ראוי לקיים את הזיצים, או שאין זו הדרך ועילוי נשמה לנרצחים.

במענה לשאלה האם הפריעו לו שירי הרגש ששרו בתחנת הדריסה, אמר הרב קרישבסקי - "זה חימם את הלב זה עשה טוב על הלב", לדבריו - "זה דבר נהדר, אולי כיהודי חרדי הייתי מעדיף שילמדו פרקי משניות וכל אדם מביע את ההזדהות בדרך שהוא מכיר, אך אדם שמגיע ושר שיר זה עושה טוב לנשמה", אמר.

בנוסף סיפר הרב קרישבסקי כי בכוונתו לכתוב ספר על אביו, ולהציג את סיפור חייו המופלא של אביו הי"ד. כמו כן ציין כי בשבוע בו ישב 'שבעה' גילה את גדולותו של אביו הי"ד במידת החסד - הבן הודיע כי הוא מתכוון להמשיך בכך.

בנוגע לחברת בזק, ציין כי המנחמים מטעם החברה לא התנצלו וכי הוא אינו מצפה להתנצלות, "ברור שלא הייתי מסיים את המנוי בבזק אם אני מנוי אצלם. הם יהודים והם מצטערים על כך. הם לא אשמים".
הרב קרישבסקי נוער הנרות גאולה מלכי ישראל פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד