כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סימילאק למהדרין: ויטמין D בכל שלב, בכל יום

סימילאק למהדרין מכיל בכל השלבים את כל הרכיבים הדרושים לתינוק להתפתחות וגדילה תקינים - וגם: ויטמין D

מוצר סימיליאק החדש
מוצר סימיליאק החדש

ויטמין D הוא אחד מאבני הבניין בהתפתחות התינוק. הוא שומר על רמות תקינות של סידן וזרחן בדם ומעודד את בניית העצמות הקטנות של התינוק. ויטמין D חיוני לאיזון המינרלים בגוף, לפעילות השרירים, מערכת העצבים ומערכת החיסון.

למרות שישראל היא מדינה ברוכה בשמש, חלק מהאוכלוסייה סובל מחוסר בוויטמיןD . חוסר בויטמין D בשנות החיים הראשונות עלול לגרום לפגיעה בשלד ולרככת, ובגילאים מתקדמים יותר למחלות נוספות כגון אוסטיאופורוזיס.

מאחר ולויטמין D תפקיד חשוב בהתפתחות תינוקות ומכיוון שלא ניתן לזהות את כל התינוקות הנמצאים בסיכון למחסורים בויטמין זה, ממליץ משרד בריאות על מתן תוסף ויטמין D עד גיל שנה. לתינוקות ולפעוטות קשה להגיע לרמה המומלצת לצריכה של ויטמין D וברזל מהתפריט היומי. לכן חשוב לתת להם מזונות מועשרים או השלמה תזונתית המאפשרים לאמא "לסמן וי" בסופו של יום על התפריט שהילד צרך, תוך ידיעה שקיבל את הויטמינים והמינרלים החיוניים לגדילתו.

סימילאק למהדרין מכיל בכל השלבים את כל הרכיבים הדרושים לתינוק להתפתחות וגדילה תקינים.

סימילאק למהדרין מיוצר ע"י אבוט, חברת תרופות בינלאומית, שמוצריה מפותחים על בסיס מחקרים ובדיקות מדעיות - מאות בדיקות מאות מדענים ומעל 50 שנות מחקר.

סימילאק נבדק בקרב אלפי תינוקות, במשך עשרות שנים והוכח מדעית כמקנה תוצאות גדילה והתפתחות שכלית ופסיכומטרית הדומות לאלו של תינוק יונק, מסייע בחיזוק מערכת החיסון ובעל הרכב שפותח מדעית על מנת להקל על העיכול.

מומלץ להמשיך להזין את התינוק בסימילאק למהדרין גם לאחר גיל שנה על מנת לספק לגוף ויטמין D בכמויות הנדרשות לו.

יש שאלות?
בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות ואחיות טיפת חלב, בטלפון 1800-65-65-01.

מזון תינוק מהדרין חלב סימיליאק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד