משה דוד וייסמאנדל מבצע על הבמה את "כי ימינך"
משה דוד וייסמאנדל בקליפ חדש מתוך מופע הענק בבנייני האומה "כי ימינך" מתוך אלבום הבכורה בקול נעים. על במת 360, בהשתתפות אלפי בני ישיבות. ובניצוחו של יואלי דיקמן
ליפא גינסברגר
19:00

