י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביצע מעשים חמורים, שב למקום הפשע ונלכד

בן 47 שסיים לרצות מאסר לאחר שביצע מעשים חמורים בנערים, נעצר שוב, לאחר שהפר צו האוסר עליו לשהות עם קטינים ונכנס לבניין ישיבה בו נמצאים קטינים בני 14-18. בצמוד לישיבה זו, ביצע את המעשים החמורים עליהם נשלח למאסר

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



בן 47 שסיים לרצות מאסר לאחר שביצע מעשים חמורים בנערים, נעצר שוב, לאחר שהפר צו האוסר עליו לשהות עם קטינים ונכנס לבניין ישיבה בו נמצאים קטינים בני 14-18. בצמוד לישיבה זו, ביצע את המעשים החמורים עליהם נשלח למאסר.

ביום ראשון השבוע בשעות אחר הצהרים, שוטרי משטרת ירושלים עצרו לחקירה בן 47 תושב העיר, לאחר שנצפה על ידי קצין פיקוח של שב"ס נכנס לישיבה בשכונת רמות בירושלים, כאשר על פי הצו נאסר עליו.

העצור, שוחרר לפני כשבועיים בשביעי של פסח ממאסר אותו ריצה במשך עשרה חודשים, זאת לאחר שבית המשפט גזר עליו 18 חודשי מאסר על עבירות דומות ולאחר ערעור קוצר עונשו ל-10 חודשים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי העבירות בהן הורשע בעבר, נעשו בצמוד לישיבה בה נתפס בתחילת השבוע.

"זו הפעם הראשונה.." אמר לחוקר בתחנת המשטרה לאחר מעצרו. לטענת פרקליטו, לא מדובר כלל בהפרה. "האירוע התרחש כשהמשיב התפלל במקום בזמן נוכחות מבוגרים ואין כל ראייה בתיק שסותרת את הגרסה שלו, אין משהו שמצביע שהיו רק קטינים בלבד". עוד הוסיף כי על פי תנאי הפיקוח, לא נאסר עליו להכנס לבית כנסת אלא אסור עליו לשהות עם קטין במרחק הפחות מ-5 מטרים ביחידות, כאשר הוא יכול לעשות זאת בנוכחות מבוגר מעל גיל 25.

עוד טען פרקליטו, כי החשוד הוביל את הקצין הפיקוח לבית הכנסת, לאחר שזה חייג אליו ושאל על מיקומו. לדבריו, לו היה מבצע עבירה, היה מרחיק את עצמו מבית הכנסת וכן היה אומר כל גרסה אחרת על מנת להרחיק את החשד כלפיו.

השופטת מיקה בנקי האריכה שלשום את מעצרו ואמרה כי מעדותו של החשוד עולה "כי הוא יודע היטב שהמבנה אליו נכנס משמש גם כמקום לימוד של קטינים". עוד ציינה מדבריו כי לאחר כניסתו הבחין בקטינים במסדרון ועדיין המשיך לבית הכנסת, אך לא ידע לציין פרטים של אדם מבוגר שלטענתו היה יחד איתו בעת שחלף ליד הקטינים. היום (ד') המשטרה הגישה הצהרת תובע לקראת כתב אישום, ובקשה להארכת מעצר נוספת.

"מסוכנות המשיב נלמדת מן המיוחס לו ומעברו הפלילי" אמרה השופטת בנקי בבית משפט השלום בירושלים וקיבלה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים.
מעשים חמורים ישיבה קטנה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד