י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הנגיד חיתן את בתו בלוס אנג'לס, וכולם הגיעו • תיעוד

רבנים, זמרים, אישי ציבור וקהל רב נטלו חלק בחתונת בת הנגיד שלמה יהודה רכניץ שהתקיימה אמש ב'בברלי הילטון', לוס אנג'לס • בית נאמן בישראל

הנגיד חיתן את בתו בלוס אנג'לס, וכולם הגיעו • תיעוד



שמחה גדולה: הנגיד שלמה יהודה רכניץ השיא אמש (רביעי) את בתו חנה עב"ג הבחור נפתלי שוסס, מבחירי ישיבת 'דרכי תורה' בפאר רוקאווי בניו יורק, בחתונה מפוארת שהתקיימה באולמי 'בברלי הילטון' בלוס אנג'לס.

באירוע היוקרתי נטלו חלק קהל רב של מזומנים, ביניהם גם הרבנים: הרב יוסף חברוני, הרב שלמה קרלנשטיין, הרב משה יהודה שלזינגר, רבנים ואדמו"רים רבים מארה"ב וישראל.

בחלק המוזיקלי של הערב הופיעו הזמרים אוהד מושקוביץ, מוטי שטיינמץ, בערי וועבר, איציק דדיה, שמחה ליינר ועוד רבים וטובים. כמו כן השתתפו המוזיקאים אלי קליין ואיצי בערי, והמפיק דוד פדידה. על הבמה הופיע גם מקהלת 'שירה' בניצוחו של המוזיקאי יואל הורביץ, ותזמורת 'א טים' בהרכב מורחב.

כיאה לרכניץ, הנגיד המוזיקלי שכתב והוציא אין ספור שירים בעבר, הופק אלבום מיוחד לכבוד החתונה - 'מתנה טובה', הכולל בתוכו 12 רצועות, ובו נוטלים חלק הזמרים: אברהם פריד, בערי וועבר, שלומי דסקל, משה מנדלוביץ, ברוך לוין, בני פרידמן, אוהד מושקוביץ, איציק דדיה, להקת הילדים 'קינדרלאך' והזמר משה צ'ילר.

במהלך הערב ביצעו אמן הרגש מוטי שטיינמץ והחתן הבחור נפתלי שוסס דואט משובח של השיר 'והראנו', אותו כתב חמיו, הנגיד רכניץ. הזמר איציק דדיה ובנו של הנגיד, הילד יצחק צבי רכניץ, ביצעו דואט מרגש משלהם לשיר 'אנא בכח', אף הוא בלחנו של הנגיד. הזמר אוהד מושקוביץ ביצע את 'מהרה', גם כאן מדובר בשיר חדש אותו כתב הנגיד לכבוד החתונה. כלל השירים, כמו גם רבים אחרים, ראו אור באלבום החדש של רכניץ 'מתנה טובה'.





באלבום אף מופיע השיר 'והראנו', בביצוע של הנגיד שלמה יהודה רכניץ, יחד עם הזמרים ברוך לוין ומשה מנדלוביץ, ילד הפלא אברהם חיים גרין, ומקהלת 'שירה'. 'והראנו' נכתב כבר לפני תקופה, ויצא בזמנו בקליפ מושקע.

החתן הוא נכדו של הנגיד אלי קליינמן, מתומכי עולם התורה כמו גם אבי הכלה הנגיד רכניץ המוכר כתומך נלהב בהיכלי ישיבות וכוללים רבים בישראל.

כזכור שמחת האירוסין התקיימה בחודש תשרי האחרון, והנגיד רכניץ, שהגיע לחגוג את חג הסוכות בישראל, קיצר במפתיע את ביקורו בישראל והמריא חזרה ללוס אנג'לס.

הנגיד רכניץ מקדיש בשנים האחרונות מאמץ רב בכדי להביא לפתרון אחת הבעיות הקשות שמעיקות על הציבור החרדי ליטאי בארה"ב - בעיית השידוכים: בחורות ובחורים רבים ממתינים למצוא שידוך במשך כמה שנים, ומגיעים לגילאים מאוחרים.

בעיית השידוכים בארה"ב נמצאת במוקד סדר היום בשנתיים האחרונות. הנגיד רכניץ הוא אחד מאלו שהובילו את הקמפיין והדיבור בניסיון למצוא פתרונות לבעיית השידוכים.

























שלמה יהודה רכניץ נגיד לוס אנג'לס ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד