י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נוסע מתלונן: חברת טיסות מוזלות הגישה אוכל לא כשר לחרדים

ביממה האחרונה נטען כי חברת טיסה המוכרת כרטיסים מוזלים ובין לקוחותיה חרדים רבים, הונתה אותם לכאורה באמצעות זיוף מותג הכשרות המפורסם OK • "הם ראו שהרבה חרדים טסים איתם, אז הם החליטו לזייף"

אילוסטרציה. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: יעקב נחומי, פלאש 90



טענת נוסע: חברת הטיסה WOW שמחירי הטיסה שלה מתל אביב לניו יורק מאד זולים, ככל הנראה זייפה את מותג הכשרות המפורסם OK והגישה ליהודים חרדים בטיסותיה אוכל שאינו כשר.

מאחר והחברה נחשבת לאחת הזולות בכל הנוגע להוצאות טיסה, הרבה חרדים טסים איתה לארה"ב ובחזרה, וכעת נטען, כי האוכל הכשר כביכול, שהוגש לטסים שומרי תורה ומצוות, לא היה כשר לכאורה, על אף החותמת שעליו.

האתר DancDeals המתמחה במכירת כרטיסי טיסה, מפרסם את הסיפור על הארוחות המזויפות לכאורה, ומבהיר כי החברה מתהדרת בשלושת סוגי הארוחות שניתנים לבחירה במטוס, בהם גם כזו הניתנת בכשרות המהודרת של OK. מנגד, מטעם הכשרות טוענים שזה זיוף והונאה.

הודעה רשמית מטעם הכשרות פורסמה בחשבון האינסטגרם שלהם, ובו נכתב שהפרסומים של חברת WOW על כך שהאוכל במטוס תחת השגחתם הוא שקר מוחלט, והנהלת הכשרות מטפלת בזה מול הגורמים הרלוונטיים.

חרדי תושב מונסי מספר ל'בחדרי חרדים': "חבר שלי טס איתם שבוע שעבר, הכרטיס הלוך חזור עולה 300 דולר בלבד, אבל על המזוודה הם מבקשים עוד 70 דולר, ועל הארוחות והשתיה הם דורשים שתשלם. כנראה הם ראו שהרבה חרדים טסים איתם, אז הם החליטו כנראה לזייף את הכשרות OK, מאחר והחרדים יקנו במטוס את הארוחות הכשרות".

מטבע הדברים התגובות לידיעה הגיעו מהר מנוסעים חרדים שטסו עם החברה. באחת התגובות לכתבה באתר שפרסם את הידיעה, נכתב "אני טסתי בשבוע שעבר, ואכן ראיתי את סמל הכשרות המפורסם, והייתי ממש מופתע לראות השגחה אמריקאית על טיסה כזו, ב"ה אני לא קניתי את האוכל בטיסה כי המחיר היה גבוה מאד, ואני די בטוח שראיתי נוסעים חרדים שקנו".

מספר תגובות דומות נוספות מחרדים שסיפרו שהם לא קנו אוכל במטוס, מאחר והאוכל היה יקר מאוד, ומאחר והחברה לא מספקת אוכל בטיסה, מי שרוצה קונה אוכל, מה שבעצם גורם לכרטיס הטיסה להיות יותר זול בצורה משמעותית.
זיוף הונאה כשרות טיסה WOW

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד