ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סגן השר מדבר

גרסת ליצמן: "לא ידעתי במה מדובר. אמרתי שהם לא חסידי גור"

במהלך כינוס נציגי הקהילות של 'אגודת ישראל' שנערך היום (ראשון), התייחס סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לחקירה המתנהלת סביבו • יו"ר 'יהדות התורה' הציג את גרסתו: "מעולם לא הכרתי ולא ידעתי על מה מדובר" • סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש חיזק את ידיו | צפו בוידאו

גרסת ליצמן: "לא ידעתי במה מדובר. אמרתי שהם לא חסידי גור"
ליצמן ודייטש צילום: פלאש 90

בצל החקירה המתנהלת בימים אלו נגד סגן השר יעקב ליצמן, התכנסו היום (ראשון) נציגי אגודת ישראל לכינוס יסוד 'מועצת הקהילות', אשר חלק מהם ניצלו את הבמה לחזק את ידי יו"ר אגודת ישראל המצוי בחקירת משטרה.

סגן השר ליצמן התייחס לחקירה המתנהלת סביבו ואמר, "תודה על כל החיזוקים. כל שם עושה לי טוב. אני לא יכול לדבר מה שאני רוצה. לא יכול לדבר מה שאני צריך. אבל אני יכול להגיד לכם, שכל הנושא שלי זה רק על פניית ציבור על אנשים שאני לא מכיר. מעולם לא הכרתי ולא ידעתי על מה מדובר. עזרתי, השתדלתי לעזור בלי להיכנס לכל הפרטים".

ליצמן אמר למשתתפים כי נשאל האם אלו שביקשו עזרה הם חסידי גור, ואולם השיב בשלילה.

לדבריו, החוקרים התפעלו מהעובדה שאין לו היכרות מוקדמת עם נשוא הסיוע והוא שיתף אותם בכך ששמונים אחוז מהפניות שמקבל הם אנשים אותם איננו מכיר.

"אנחנו צריכים להמשיך בזה ולעזור לכולם. אצלי הדלת פתוח לכולם והצוות שלי עוזר לכולם", הוסיף סגן שר הבריאות.

חיזוק מבית קיבל ליצמן גם מהמועמד לראשות העיר ירושלים שהפסיד בבחירות. "הם עוזרים לזולת. אשרינו שעל זה נתפסים הנציגים שלנו", אמר סגן ראש העיר יוסי דייטש והוסיף, "אני מרשה לעצמי להיות פה בשם כולם ולחזק אותך".

דייטש הוסיף ואמר, "זו הדרך שלנו, אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולעשות כמה שיותר חסדים עם אנשים. אל תוותרו ושכל אחד יאמר את אשר על ליבו".

יעקב ליצמן סגן שר הבריאות חקירה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד