כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
השקט בדרום הופר

רקטה שנורתה לשדרות יורטה על ידי כיפת ברזל

רקטה שנורתה מעזה לעבר העיר שדרות גרמה לבהלה גדולה בעיר ויורטה על ידי כיפת ברזל. חלק מטיל היירוט שנפל באחד הרחובות בעיר גרם לנזק, אך בחסדי שמים אין נפגעים בנפש

רקטה שנורתה לשדרות יורטה על ידי כיפת ברזל
הרכב שנפגע בשדרות צילום: אורנית פחימה

לאחר מספר שבועות של שקט, הערב (ראשון) נשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות ובמספר יישובים נוספים במועצה האזורית שער הנגב. תושבי האזור דיווחו על שורת פיצוצים. בצה"ל אישרו תוך זמן קצר כי זוהה ירי של רקטה אחת מכיוון עזה לשטח ישראל. בנס לא היו נפגעים מהירי, אך חלקי טיל היירוט שנפל על רכב בעיר גרם לנזק לרכוש.

מעיריית שדרות נמסר כי "לפני כמחצית השעה נשמעה אזעקת 'צבע אדום' בעיר, בזמן שעשרות רכבים שהו במתחם דרייב אין מיוחד שנחנך הערב ברחבת השוק העירוני. הרקטה יורטה על ידי כיפת ברזל ורסיסי היירוט נפלו באחד מרחובות העיר וגרמו נזק לכלי רכב".

האירוע מגיע ברקע הדריכות הגבוהה בגבול הצפוני, מחשש לפיגוע נקמה מצד ארגון חיזבאללה על הרג פעיל הארגון בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה.

לפני כחודש, תקפו מסוקי ומטוסי קרב של צה"ל שורת יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה, בתגובה לירי הרקטות ששוגרו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. במהלך התקיפה הותקפה תשתית תת קרקע של ארגון הטרור חמאס.

עזה שדרות כיפת ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד