י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חייבים לשנות את המצב"

השר תוקף את הממשלה: "מאבדת עשתונות"

השר אלי אבידר, שמכהן במשרד ראש הממשלה כשר לעניינים אסטרטגיים, ממשיך לבקר את הממשלה בה הוא יושב כשר | בממשלה מתוקנת הוא היה מפוטר מזמן, אך לא בממשלה צרה שכזו, שבה כל קול קובע ומשפיע

השר תוקף את הממשלה: "מאבדת עשתונות"
אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

השר לעניינים אסטרטגיים במשרד ראש הממשלה, אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', ממשיך את במתקפותיו על הממשלה. לטענת אבידר, "הממשלה משדרת פאניקה ומאבדת עשתונות".

בנאום שנשא היום (רביעי) באירוע ברמת גן אמר השר: "הממשלה הזאת עשתה כמה דברים טובים. אבל יש גם תהליכים מאכזבים. ראיתם מה קרה בשבוע שעבר, פאניקה ואיבוד עשתונות זו לא מדיניות ממשלה".

"מישהו מבין כמה נזק כלכלי נגרם? מישהו מבין כמה עצמאיים השקיעו, וההשקעה שלהם ירדה לטמיון בגלל הפאניקה הזאת? דמוקרטיה, שבה ממשלה מכניסה את השב"כ לטלפונים של האזרחים ופוגעת להם בחירות; בדיון שקט, מנומס וממושמע – זו היא דמוקרטיה חולה".

לדבריו: "הציבור הדמוקרטי במדינת ישראל מצפה שהממשלה שלו תהיה אמינה, ערכית, ושתתייחס לחירות האזרחים בחרדת קודש. חייבים לשנות את המצב זה", הוסיף.

בתחילת השבוע דיווח כתבנו הפוליטי, ארי קלמן, בטורו כי מקורביו של אבידר אומרים כי אם הוא יתפטר מתפקידו מהכנסת, הוא לא יפיל את הממשלה. "הוא חפץ שהממשלה במתכונתה הנוכחית תמשיך ותמלא את ימיה", הם אומרים.

אלי אבידר ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד