ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
המוט ששימש את המחבל אותר

המפכ"ל בזירת הרצח בחולון: "מדובר בפיגוע טרור" | זה החשוד במעשה

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל שרצח אחר הצהריים קשישה בחולון בצורה אכזרית ביותר | המפכ"ל הגיע לזירה ואמר לכתבים: "זהותו של החשוד ידועה לנו, עורכים סריקות נרחבות" | סמוך לזירה אותר מוט שככל הנראה שימש את המחבל | פורסמה זהותו ותמונתו

המפכ"ל בזירת הרצח בחולון: "מדובר בפיגוע טרור" | זה החשוד במעשה
המחבל (בעיגול) על רקע הזירה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי הגיע הערב (שלישי) לזירת הרצח בחולון, בה אותרה אחר הצהריים קשישה ללא רוח חיים, והודיע באופן רשמי כי מדובר בפיגוע טרור. "כרגע מסתמן שככל הנראה מדובר באירוע פח"ע", אמר שבתאי והוסיף: "זה הכיוון שאנחנו הולכים אליו. מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו ואנחנו כרגע בסריקות במעגלים הקרובים ובמעגלים הרחוקים על מנת לנסות לאתר את החשוד".

במקביל, כוחות המשטרה שפועלים באזור איתרו מוט ברזל שככל הנראה שימש את המחבל. המוט נלקח לחקירת זיהוי פלילי. כוחות גדולים של של המשטרה ושב"כ עדיין מנהלים מצוד אחר המחבל. "בשלב זה יש כוחות שסורקים ואנחנו מזרימים כוחות נוספים לאזור כאן וגם למעגלים הרחוקים יותר במטרה שנשים עליו את היד כמה שיותר מהר", הוסיף המפכ"ל בזירה.

בתוך כך, המשטרה פרסמה את זהות החשוד שככל הנראה ביצע את הפיגוע. מדובר במוסא סרסור, בן 28 מקלקיליה, שככל הנראה עבד כפועל באזור הפיגוע. "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה", מסרה המשטרה.

המחבל מוסא צרצור.

עוד בנושא:

מזעזע: קשישה נמצאה ללא רוח חיים לאחר שהותקפה

רצח הקשישה בחולון: מתחזק החשד לפיגוע טרור; מצוד אחר החשוד

ראש הממשלה יאיר לפיד השוהה בניו יורק לקראת נאומו בעצרת האו"ם עודכן על הפיגוע ומסר: "הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, ואני סומך עליהם שישימו ידם עליו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה". כך לפיד.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע ומסר: "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצחת בפיגוע בחולון ומחזק את ידי כוחות הביטחון שרודפים אחר המחבל. רק יד קשה יכולה לנצח את הטרור".

מוקדם יותר אמרו גורמים במשטרה כי גוברת הערכה שהקשישה שאותרה ללא רוח חיים בחולון, נרצחה על רקע לאומני. בשעות האחרונות פועלים באזור כוחות גדולים של משטרה לצד חוקרי השב"כ, בניסיון לאתר את התוקף. החוקרים חולפים גם בשעה זו בבתי עסק ומגורים ושולפים את תיעודי האבטחה.

הקשישה, נזכיר, בשנות השמונים לחייה, אותרה אחר הצהריים בחולון (שלישי) ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה הותקפה.

מעט לפני השעה 17:30 התקבל דיווח במוקד מד"א על אישה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

החובשים של מד"א, דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."

יחיאל גולדמן, קמב"ץ זק"א ת"א מספר: "קיבלנו דיווח מהמשטרה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב. בסיוע מתנדבים נוספים מהיחידה, סייענו למשטרה בטיפול בגופה, ובאיסוף הממצאים הרבים במטרה להביאם לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך השלמת חקירה".

עדי ראייה שעברו ברחוב וראו את הקשישה מוטלת על הרצפה תיארו ל'כאן 11' כי זה "היה נראה מזעזע. הראש שלה היה פתוח". לדבריהם ליד גופתה אותר התיק שנשאה עימה ונבדק אם התוקף גנב ממנו דבר מה.

רצח מחריד רצח לאומני פיגוע לאומני חולון מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד