י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סוף הדרך

קובי פצח במופע אימים; בני ציפר כעס • צפו

בימים האחרונים מסלים רון קובי את התבטאויותיו כנגד החרדים בניסיונו לקושש קולות בזירה הארצית • הבוקר פגש את העיתונאי בני ציפר - שלא ויתר לו • צפו

קובי פצח במופע אימים; בני ציפר כעס • צפו
רון קובי ובני ציפר צילום: ויקיפדיה, פ' -90

לאחר הכישלון החרוץ שספג בתפקידו כראש עיריית טבריה, מה שהוביל אותו לנסות את מזלו בזירה הארצית, רון קובי מסלים את מסריו ובאופן אובססיבי משמיץ את המגזר החרדי תחת כל עץ רענן.

בימים האחרונים, בכל שידורי הלייב שלו בחשבון הפייסבוק, משמיץ קובי את החרדים שלטענתו "גונבים את המדינה" ו"צריך להציל את המדינה מהחרדים".

לאחרונה אף ביזה ראש עיריית טבריה בשידור חי את שר התורה כאשר דיבר עליו בצורה בוטה ואף חיקה אותו בניסיון להגחיכו. וכן השבוע, לאחר שפרצה שריפה פעוטה בסמוך לבניין העירייה, הטיל קובי את אשמה ההצתה על החרדים שלדבריו רוצים לשרוף ראיות, בעקבות החקירה של להב 433 שהפכה גלויה.

אך בראש מעיניו נדמה, נמצא מאבקו בשר הפנים אריה דרעי. "צריך להחליף את אריה דרעי במשרד הפנים" נוהג קובי להגיד באופן סיסטמטי - מאז הכריז על ריצתו לזירה הארצית. לטענתו, ישנו קהל גדול של ימין חילוני שאינו מעוניין בשותפות עם החרדים.

הבוקר הגיע קובי לאולפני 'ערוץ 12' ופצח בשידור חי כשלצידו העיתונאי הצבעוני בני ציפר. קובי ניסה לגייסו במילים בוטות נגד המגזר החרדי, אך ציפר לא ויתר לקובי ונזף בו.

"אנחנו צריכים שלא נאבד את המדינה לשמאלנים" אמר קובי לציפר שהשיב לו כי רק נתניהו יכול לעשות זאת ואז פצח רון קובי במופע האימים הנודע שלו נגד הציבור החרדי.

"אני יודע שלך יש במשפחה אנשים שומרי מצוות" אמר ציפר לקובי והוסיף "אי אפשר להתעלם מאף אחד. עם ישראל היה מורכב תמיד משבטים וצריך להכיל את כולם".

רון קובי ערוץ 12 בני ציפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד