י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למען שלום ילדינו

מהדקים את השמירה: אגף מעונות יעבור לאחריות משרד החינוך

בעקבות ריבוי מקרים של התעללות בפעוטות חסרי ישע סוכם כי בממשלה הבאה יועבר האגף למעונות יום לאחריות משרד החינוך - הדברים סוכמו בין ראש הממשלה לשר החינוך

מהדקים את השמירה: אגף מעונות יעבור לאחריות משרד החינוך
יד של תינוק. תמונת אילוסטרציה צילום: pixabay

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם היום (ב') עם שר החינוך הרב רפי פרץ כי החל מהממשלה הבאה יועבר האגף למעונות יום לאחריותו של משרד החינוך.

ראש הממשלה אמר: "מעבר למצלמות, הכשרת פעוטונים ופיקוח יסודי - סיכמתי עכשיו עם שר החינוך רפי פרץ שאנחנו נעביר את תפעול מעונות היום למשרד החינוך".

שר החינוך, הרב רפי פרץ מסר לאחר ההחלטה, "אני מודה לראש הממשלה על שנענה לבקשה שלנו והחל מהממשלה הבאה התחום יעבור לידי משרד החינוך. הנחתי את מנכ"ל המשרד מר שמואל אבואב על מנת לקלוט את המעונות במשרד. אחד הדגלים שהנפנו עם כניסתנו למשרד החינוך זה עניין המוגנות. ההגנה על הילדים צריכה להיות על כל הרצף, מגיל לידה, דרך מעון, בתי הספר היסודיים והתיכוניים. אנחנו צריכים לדאוג שהילדים שלנו יהיו מוגנים בכל מובן. משרד החינוך הוא המקום המקצועי והאיכותי ביותר לפקח גם על גילאי לידה עד 3".

הדברים בין השניים מגיעים, כאמור, לאחר חשיפת מקרה ההתעללות הקשה ביותר שהתרחש בראש העין בגן הפרטי של כרמל מעודה, שאינו מקרה ההתעללות היחיד שהתרחש בחודשים האחרונים. ריבוי הגננות המתעללות בילדים, והעובדה שפעוטות חסרי ישע נמצאים לעתים ימים שלמים תחת ידיים מתעללות - החלה ליצור תסיסה בקרב הורים ואנשים שאכפת להם, והדבר הגיע לפתחם של נציגי הציבור, שמתחילים לגלות עניין ואחריות.

התעללות התעללות בילדים משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד